بهترین روش های پوست کندن سیر خشک خیلی راحت و ساده + عکس مراحل

بهترین روش پوست کندن سیر

بهترین روش پوست کندن سیر

 

بهترین روش پوست کندن سیر؛ در این پست می توایند بهترین روش های کندن سیر خشک را یاد بگیرید و از آن استفاده کنید. گرفتن پوست سیر در تهیه غذا ها و ترشی ها کمی کار سخت و خسته کننده ای می باشد شما می توانید با این روش مقدار زیادی از سیر را پوست بگیرید و خرد کنید و در فریزر نگهداری کنید تا هر موقع خواستید استفاده کنید و مطمئن باشید عطر و مزه آن اصلا تغییر نمی کند. در پوست کندن سیر با کمک چاقو دست بو می گیرد و یکی از دردسرهای این روش می باشد که با این روش ها دیگر از پوست کندن سیر راحت می شود. امروز در پارسی دی بهترین روش پوست کندن سیر خشک را یاد می گیرد. همراه ما باشید.

روش اول: استفاده از قابلمه با شیشه مربا

بهترین روش پوست کندن سیر

در این روش باید سیر خشک را داخل یک شیشه مربا درب دار یا قابلمه بریزید و حسابی تکان دهید و بعد مشاهده می کنید که سیر از پوست خشک خود به راحتی جدا شده است و دیگر دست شما بو نمی گیرد و دست احساس سوزش ندارد.

روش دوم: استفاد از چاقو

در این روش باید شما کف دست خود را دقیقا وسط سیر قرار دهید و محکم ضربه بزنید تا سیر از وسط همانند عکس نصف شود و بعد هر حبه سیر را مثل عکس زیر چاقو قرار دهید و با آرامی ضربه وارد کنید و مطمئن شوید که سمت تیز چاقو در مقابل شما قرار گرفته باشد و بعد به راحتی پوست سیر جدا می شود، در این روش ممکن است سیر را شما کمی له شود و به طور درسته در نیاید ولی برای پوره کرده و رنده کردن این روش مناسب است.

روش سوم: استفاده از مایکروفر یا سولاردم

بهترین روش پوست کندن سیر

یکی از بهترین روش های پوست کندن سیر که همیشه خودم تست کردم و جواب داده همین روش استفاده از مایکروفر و سولاردم می باشد. باید بوته سیر را برای ۲۰ ثانیه با قدرت ۱۰۰ درصد و یا ۹۰۰ وات سولاردم قرار دهید و خیلی راحت با یک فشار کوچک پوست از سیر جدا می شود و سالم می ماند. یکی از بهترین روش های تضمینی می باشد.

روش چهارم: خیس کردن

بهترین روش پوست کندن سیر

در این روش شما می توانید سیر ها را برای ۱ دقیقه داخل آب داغ خیس کنید و به راحتی پوست را جدا کنید و برای غذا یا ترشی مورد نظر استفاده کنید. این روش همانند جدا کردن پوست بادام و پسته می باشد.

روش پنجم: ضربه زدن

بهترین روش پوست کندن سیر

در این روش ابتدا سیر سیر که گل آن معروف است را کمی بتراشید تا بعد از ضربه زدن به راحتی حبه ها جدا شوند. سپس از وسط سیر را به دو نیم کنید و با پشت یک کارد پهن ضربه بزنید تا پوست خشک از سیر جدا شود.
همچنین ببینید  

بهترین روش های پوست کندن سیر خشک خیلی راحت و ساده + عکس مراحل
3.7 (73.33%) 3 votes