تور کیش از اصفهان سفری کم هزینه و بی دردسر

سفر جان آدم را تازه می کند و سفر به کیش از آن سفرهای پر طرفداری است که ارزشش را دارد یکبار درست و حسابی تجربه اش کنیم. تور کیش از اصفهان نیز توری پر طرفداراست برای اطلاعات بیشتر درباره این تور و آشنایی با مسیرهای سفر به کیش از اصفهان و جاهای دیدنی کیش با ما همراه باشید.

تور کیش از اصفهان سفری کم هزینه و بی دردسر

مسیر هوایی کیش از اصفهان

یکی از روش های محبوب سفر به کیش سفر با هواپیما به این جزیره شگفت انگیز است! سفر به کیش از اصفهان درمسیر هوایی کمتر از یک ساعت طول می کشید، بلیط هواپیما کیش اصفهان معمولا همیشه قابل خرید و در دسترس است! مسیر کیش اصفهان هر روز از فرودگاه بین المللی اصفهان به مقصد کیش پرواز دارد. اولین پرواز به کیش معمولا ۱۱ صبح و اخرین پرواز ساعت ۲۰ شب می باشد!

طی کردن این مسیر به صورت هوایی صرفه جویی در زمان است و با توجه به مسافت طولانی میان اصفهان و کیش سفر زمینی بسیار خسته کننده و طاقت فرسا خواهد بود.

با این حال مسیر هوایی تنها انتخاب شما نخواهد بود.

 سفر با قطار به کیش

شما می توانید مسافت کیش از اصفهان را به صورت ریلی نیز طی کنید! شهراصفهان از آن شهرهایی است که مسیر ریلی  زیادی دارد و یکی از این مکان ها و شهرها جزیره کیش است شما می توانید با استفاده از قطار به بندر عباس سفرکنید این مسیر برای شما حدودا ۱۷ ساعت زمان می برد پس از آن می توانید خود را به بندر چارک برسانید و با استفاده از اتوبوس‌های دریایی راهی جزیره کیش شوید! تجربه لنج سواری و استفاده از اتوبوس های دریایی در نوع خود منحصر به فرد و خاطره انگیز است با این حال خستگی این مسافت طولانی را نمی توان نادیده گرفت.

لوکس ترین هتل های کیش

لوکس ترین هتل های کیش

  سفر به کیش زمانی دلچسب تر می شود که در یکی از هتل های لوکس و فوق العاده کیش اقامت داشته باشیم! اگر درباره هتل ترنج کیش شنیده باشید می دانید که این هتل ۵ ستاره اولین مجموعه هتل روی آب در ایران است تجربه اقامت در این هتل می تواند استثنایی و خاطره و انگیز باشد. از دیگر هتل های لوکس کیش می توان به هتل داریوش و هتل شایان اشاره کرد. اما اگر تمایل دارید تا در هتلی معمولی با قیمت کمتر اقامت داشته باشید و بیشتر هزینه خود را صرف تفریح کنید اقامت گاه‌های زیادی وجود دارد که می تواند انتخاب مناسبی باشد. اقامت گاه هایی چون: هتل پانیذ، هتل گلدیس، هتل آبادگران کیش و … می توانند انتخاب مناسبی باشند.

 

مکان های دیدنی کیش که نباید از دست بدهید

سفر به کیش و رزرو هتل یک قسمت ماجراست و انتخاب مکان های دیدنی خاص در کیش و سفر به آن بخش دیگر این سفر جذاب است.

کشتی یونانی

در سفر به کیش حتما یک غروب خورشید را در کنار کشتی به گل نشسته یونانی بگذرانید. غروب خورشید از پشت این کشتی که از سال ۱۳۴۵ مهمان جزیره کیش می باشد از زیباترین منظرهای جزیره است که نباید از دست بدهید.

کشتی یونانی

اسکله تفریحی

اگر در فصل بهار یا اواخر زمستان به کیش سفر می کنید مجموعه اسکله تفریحی را از یاد نبرید! مجموعه اسکله  تفریحی دارای امکانات تفریحی چون: جت اسکی، قایق پدالی، قایق ماهیگیری، سه چرخه های آبی، اماکانات قواصی است. همچنین نباید قایق های کف شیشه ای را از یاد برد که که مسیری برای کشف دنیای شگفت انگیز آبزیان می باشد.

 

 اکواریوم کیش

اکواریوم کیش یکی از دیدنی ترین مکان های کیش است که می توانید در آن ماهی های تزئینی و دیگر ابزیانی چون کوسه ها و … خلیج فارس را از پشت شیشه هایی با حجم ۲۰ هزار لیتر و ۵۰ هزار لیتر تماشا کنید. جالب است بدانی ماهی های تزئینی این اکواریوم ۷۰ نوع است. همچنین اگر به  دیرینه شناسی و حیوانات تاکسیدر شده علاقمند هستید بخش علمی این اکواریوم  هم برای شما جالب خواهد بود.

پلاژ بانوان

نمی شود به کیش و خلیج فارس سفر کنیم و از موقعیت مناسب این آب ها برای شنا بگذریم ودقیقا به همین دلیل پلاژ خانم ها و اقایان به صورت جداگانه طراحی شده و این امکانات را به تمام مسافران  و گردشگران می دهد تا تجربه شنا در این آب های زلال را داشته باشند. پلاژ بانوان با ۱۵ هزار متر مربع در سواحل شمالی این جزیره و روبه روی مخابرات احداث شده است. از امکانات این پلاژ می توان به : دوش آب شیرین، سایه بان، سالن بدن سازی و والیبال ساحلی اشاره کرد.

تور کیش از اصفهان انتخاب مناسبی است برای استراحت چند روزه و دوری از شلوغی و روز مرگی های تکراری! تجربه ای که انرژی مان را چند برابر می کند و لبخند مان را پررنگ تر.