با ایرانیکارت خرید از آمازون انگلیس و امارات را تجربه کنید!

با ایرانیکارت خرید از آمازون انگلیس و امارات را تجربه کنید

یکی از امکاناتی که به دلیل اعمال تحریم‌ها برای کاربران ایرانی فراهم نمی‌باشد، بهره‌مندی از خدمات سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی مثل خرید از آمازون (Amazon) است. آمازون (Amazon) بزرگترین و محبوب‌ترین فروشگاه اینترنتی دنیا می‌باشد که در آن می‌توانید کالا با برند محبوب خود را پیدا کرده و آن را با قیمتی حتی مناسب‌تر نسبت به بازارهای داخلی خریداری نمایید. وجه تمایز این فروشگاه با سایر کمپانی‌های فروش دنیا، تنوع فوق العاده زیاد محصولات، خدمات و مزایایی است که ارائه می‌دهد و باعث شده روز به روز به طرفدارانش افزوده شود. به این صورت که مردم دنیا برای خرید اینترنتی کالای مورد نیاز خود اول به آمازون مراجعه می‌کنند. علاوه بر این شما می‌توانید محصولات خاص و منحصر به فردی را از فروشگاه آمازون خریداری کنید که مشابه آن هیچ جای دیگری وجود ندارد.

 

چگونه در ایران راحت‌تر از حد تصور، از آمازون خرید کنیم؟

بسیاری از افراد هستند که نیاز به کالای خاصی دارند که در حال حاضر در کشور وجود ندارد و یا اینکه از اصل بودن آن اطمینان ندارند. خرید از آمازون یکی از راه‌های حل این مشکل است. شاید فکر کنید که به دلیل تحریم‌ها تحت هیچ شرایطی امکان خرید از آمازون وجود ندارد اما خبر خوب این است که شما می‌توانید با استفاده از خدمات ایرانیکارت با خرید از بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان، کالای موردنیاز خود را به راحتی سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

چگونه در ایران راحت‌تر از حد تصور، از آمازون خرید کنیم؟

خرید چه کالاهایی از فروشگاه آمازون ارجحیت دارد؟

با توجه به این که قیمت ارز در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته است، ممکن است بگویید که در این شرایط خرید از یک سایت خارجی مانند آمازون صرفه اقتصادی ندارد. اما همانطور که پیش از این نیز گفته شد، شما می‌توانید برخی از کالاها را از سایت آمازون با قیمت مناسبی خریداری کنید. همچنین در صورت تمایل به انتخاب کالا و خرید از این فروشگاه بزرگ اینترنتی، بهتر است به موارد زیر توجه نمایید:

  • کالایی را خریداری کنید که مورد نیاز شما می‌باشد و در ایران موجود نیست.
  • در صورتی که تمایل به خرید محصول اصل و اورجینال دارید (مثل ادکلن، عینک آفتابی و…) که مشابه تقلبی آن در بازار داخلی زیاد است، می‌توانید از طریق فروشگاه آمازون به خرید اصل آن اقدام کنید.
  • روزهای مختلف و به مناسبت‌های متفاوت فروشگاه آمازون تخفیف‌های چشمگیری بر روی محصولات خود اعمال می‌کند. شما می‌توانید در این ایام کالای مورد نیاز خود را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایید.

بنابراین با چنین شرایطی می‌توانید بهترین خرید را از طریق فروشگاه بزرگ اینترنتی آمازون داشته باشید.

 

خرید از فروشگاه اینترنتی آمازون با استفاده از خدمات ایرانیکارت چه مزایایی به همراه دارد؟

 

خرید از آمازون و دسترسی به کالای مورد نیازی که برای خرید آن فروشگاه‌های زیادی را بررسی کرده‌اید، یکی از خدمات بزرگ مجموعه ایرانیکارت محسوب می‌شود. با خرید از این فروشگاه اینترنتی محبوب از طریق ایرانیکارت می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • منصفانه‌ترین نرخ را برای خرید کالای موردنیاز خود پرداخت کنید.
  • با اطمینان کافی محصول موردنظر خود را در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

خرید از فروشگاه اینترنتی آمازون با استفاده از خدمات ایرانیکارت چه مزایایی به همراه دارد؟

چگونه خرید از آمازون را بدون واسطه انجام دهیم؟

با وجود این که خرید از آمازون از طریق مجموعه ایرانیکارت به راحتی و تنها با ارسال لینک کالا قابل انجام است، اما اگر بخواهید خودتان خرید از این فروشگاه اینترنتی را انجام دهید، باز هم راه حل مناسبی پیش روی شما قرار دارد. به این صورت که شما می‌توانید با خرید گیفت کارت آمازون از ایرانیکارت به راحتی تمام کالای مورد نیاز خود را خریداری کنید، بدون این که به ساخت یک حساب بین المللی معتبر نیاز باشد. البته توجه کنید که نباید با آی پی ایرانی این کار را انجام ندهید، چرا که به دلیل اعمال تحریم‌ها امکان بسته شدن کارت شما وجود دارد. برای خرید گیفت کارت آمازون از طریق لینک زیر اقدام کرده و کارت خود را به صورت آنی تحویل بگیرید.

https://www.iranicard.ir/card/گیفت-کارت-آمازون/

خرید از آمازون انگلیس بدون گمرک و کارمزد!

در حالت عادی برای خرید از آمازون علاوه بر مبلغ کالا، باید هزینه‌ای را برای گمرک، کارمزد و ارسال نیز پرداخت کنید. پس خبر خیلی خوبی که می‌توانیم بدهیم این است که در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، از طریق وبسایت ایرانیکارت (iranicard.ir) تنها با پرداخت هزینه کالا می‌توانید از آمازون انگلیس خرید کنید. در نظر بگیرید که شما حتی برای خرید عادی از سوپر مارکت محله خود نیز باید مبلغی را برای ارسال پرداخت کنید. در صورتی که در تاریخ ذکر شده از آمازون انگلیس خرید می‌کنید، بدون اینکه هزینه ارسال، کارمزد و گمرک را بپردازید. برای این کار کافی است، لینک کالا و آدرس خود را در پنل ایرانیکارت وارد کرده و سایر مراحل خرید را به آن بسپارید. در صورتی که سوالی در زمینه خرید از آمازون انگلیس دارید، می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۹۱۰۰۰ یا ۰۳۱۳۱۱۱۷ تماس گرفته و از راهنمایی‌های کارشناسان و پشتیبانان مجموعه ایرانیکارت بهره‌مند شوید.