با چینی زرین کیفیت، تنوع و زیبایی را با هم تجربه کنید

با چینی زرین کیفیت، تنوع و زیبایی را با هم تجربه کنید

زمانی که تصمیم به خرید ظروف پذیرایی و آشپزخانه یا تهیه سرویس چینی جهیزیه می گیرید، مسئله انتخاب برند ظروف از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. همان‌طور که می‌دانید در بازار کنونی برندهای مختلفی در زمینه تهیه و تولید ظروف چینی فعالیت می کنند. با این وجود، تمامی این برندها از اعتبار و کیفیت لازم برخوردار نیستند. چینی زرین از جمله برندهای معتبر و مطمئن در زمینه تولید انواع ظروف چینی برای پذیرایی و محیط آشپزخانه می باشد. این برند ویژگی های متفاوتی برای مشتریان در نظر گرفته است. ضمن این که روش تولید متفاوتی را برای ظروف چینی مدنظر قرار می دهد.

سرویس چینی جهیزیه

چینی زرین را بهتر بشناسید

چینی زرین برندی است که سال های سال در زمینه تولید ظروف پذیرایی و آشپزخانه فعالیت می کند. این تولیدکننده در سطح خاورمیانه به عنوان معتبرترین تولید کننده ظروف چینی معرفی شده است. ضمن اینکه تاکنون توانسته به بیش از ۳۰ کشور(معمولاً اروپایی) انواع ظروف خود را صادر کند. این مسئله گستردگی فروش برند زرین را نشان می دهد.

چرا چینی زرین؟

هر برندی برای اینکه به مرحله اعتماد و فروش گسترده برسد، باید چندین امتیاز مهم داشته باشد. ضمن اینکه خواسته های مشتریان را نیز به خوبی برآورده کند.

تنوع ظروف برای استفاده در محیط های مختلف

اگر دقت کنید متوجه می شوید اغلب محصولات این برند را در شرکت ها، رستوران ها، هتل ها و محیط هواپیما مشاهده کرده اید. این مسئله نشان می‌دهد که چینی زرین از تنوع لازم در ارائه محصولات برخوردار است. شکل ظاهری چینی زرین نیز نشان دهنده تزیین فوق‌العاده آن می باشد. این مسئله برای افرادی که به دنبال ست مناسبی برای ظروف پذیرایی و آشپزخانه هستند یا تمایل به خرید سرویس چینی جهیزیه عروس دارند، اهمیت قابل توجهی دارد.

روش تولید استاندارد و بی خطر

برخی افراد نگران قسمت های تزیینی ظروف چینی هستند. در واقع آن ها گمان می کنند این نقوش در تماس مستقیم با مواد غذایی قرار می گیرند و سلامت و بهداشت غذا را به خطر می‌اندازند. نکته قابل توجه در مورد روش تولید ظروف چینی زرین این است که این برند با استفاده از روش دکور داخل لعابی( فناوری IGD) تزیین موردنظر خود را بر روی ظروف اعمال می‌کند. همین مسئله از تماس مستقیم نقوش تزیینی با مواد غذایی جلوگیری خواهد کرد.

ظرافت چینی زرین در تزیین و طراحی

چینی زرین در طراحی خود با نقوش بسیار جذاب و متفاوت از سایر ظروف چینی تفکیک می شود. ضمن اینکه این چینی ها از ظرافت بسیار خاصی برخوردار هستند. این ظرافت یکی از ویژگی هایی است که بانوهای ایرانی همواره از آن استقبال می کنند.

چینی زرین

مناسب ترین برند برای سرویس چینی جهیزیه

بسیاری از افرادی که قصد تهیه سرویس چینی جهیزیه را دارند، نسبت به خرید آن حساسیت و وسواس بالایی به خرج می دهند. در واقع ظروف چینی جهیزیه به گونه ای باید انتخاب شوند که علیرغم زیبایی و تنوع، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند. بنابراین در چنین شرایطی استحکام و دوام چینی های خریداری شده اهمیت دارد. چینی زرین می‌تواند به عنوان یک چینی مستحکم و بادوام سال‌های سال در محیط منزل عروس خانم مورد استفاده قرار بگیرد. این مسئله بارها و بارها توسط مشتریان مختلف ما تجربه شده و به اثبات رسیده است. ضمن اینکه ظروف چینی جهیزیه عروس در برند زرین دارای تنوع بالایی نیز هستند.

سرویس پذیرایی، سرویس چای خوری، سرویس غذاخوری و… از جمله سرویس هایی است که برای جهیزیه عروس خریداری می شود. تمامی این سرویس ها در برند زرین با قیمت مناسبی به مشتری عرضه می شوند. ضمن اینکه از نظر نقوش و طراحی تفاوت قابل توجهی با هم دارند. بنابراین هر فردی می‌تواند با توجه به سلیقه و نظر شخصی، ظروف پذیرایی و آشپزخانه را انتخاب کند.

خرید یکجا ظروف پذیرایی و آشپزخانه با قیمت مناسب

ظروف چینی زرین در دسته بندی ۶ نفره و ۱۲ نفره به مشتریان عرضه می شود. زمانی که ست کامل این ظروف را خریداری می‌کنید، می توانید ظروف پذیرایی و آشپزخانه  مورد نیاز خود را به شکل یک جا و با قیمت بهینه فراهم کنید. این موضوع برای افرادی که به تازگی زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند، کاملا ایده آل و حائز اهمیت است. ضمن اینکه آن ها با خرید سرویس چینی زرین می توانند اقدامی کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی انجام دهند.

ظروف پذیرایی و آشپزخانه

انواع ظروف برند زرین

لیوان و ماگ، سرویس کودک، کاسه و قدح، سرویس غذاخوری، سرویس چای خوری، ظروف سرو، ظروف نوشیدنی، ظروف پذیرایی، ظروف هتلی، کاسه و پیاله، ظروف عصرانه و صبحانه از جمله ظروفی هستند که در برند چینی زرین به مشتریان ارائه می شوند.

قالب های طراحی برند زرین در طراحی ظروف

برند چینی زرین برای طراحی و تولید انواع ظروف از قالب‌های مختلف همچون کواترو، ایتالیا اف، آلگرو، نئوکلاسیک، شهرزاد، قالب وینچی، قالب رادیانس و غیره کمک می‌گیرد. تمامی قالب ها باعث شده اند که تنوع و نحوه طراحی در برند زرین متنوع و جذاب باشد.

قالب ایتالیا اف برای طراحی ظروف از الگوی گرد استفاده می کند. این طرح در میان سایر دیزاین ها، معروف ترین و محبوب ترین است. طرح های قائم زاویه دار برای قالب کواترو، اغراق در کشیدگی و سایزهای بزرگ تر از حد معمول نیز در قالب شهرزاد دیده می شوند.

نکات مهم برای استفاده از ظروف چینی زرین

بهتر است در هنگام استفاده از ظروف چینی زرین  نکات مهمی را مدنظر قرار دهید. چون در این صورت می توانید تا سال های سال آن ها را استفاده کنید.

  • اول اینکه اگر از ظروف تزیینی پلاتین یا طلایی برند چینی زرین استفاده می کنید، بهتر است شوینده های ملایم را برای آن ها به کار ببرید. ضمن اینکه در هنگام شستشوی ظروف چینی با سیم ظرفشویی خداحافظی کنید و به جای آن از اسفنج مخصوص کمک بگیرید.
  • ظروف پلاتینی یا طلادار برند چینی زرین بسیار مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. ضمن اینکه این ظروف به عنوان ظروف چینی جهیزیه نیز انتخاب می شوند.
  • چینی زرین پلاتینی یا طلادار نسبت به نمونه های معادل از مقاومت قابل توجهی برخوردار هستند اما با این وجود، ما به شما توصیه می‌کنیم که این ظروف را کمتر در ماشین ظرفشویی بشویید. چرا که ماشین ظرفشویی می تواند به آن ها آسیب جدی وارد کند. همچنین به هیچ عنوان ظروف طلا یا پلاتین دار را در ماکروویو نیز قرار ندهید. خواص فلز پلاتین یا طلای به کار رفته در این ظروف می تواند به ماکروویو و خود ظرف آسیب جدی وارد کند. این مسئله برای سایر ظروف بدون تزیین پلاتین و طلا مانعی ندارد.

 

 

منبع:زرین شاپ

 

 


  • کمال ۱ سال پیش

    من قبلا از زرین شاپ محصولات چینی زرین رو خریده ام فروشگاه خوبیه

    پاسخ