تجربه اقامت در هتل اطلس مشهد

شهر مشهد یکی از پهناورترین شهرهای ایران است که همیشه و در تمام فصول سال، مسافران زیادی را به سمت خود می­کشاند. چه کسانی که اهل زیارت هستند و می­خواهند بیشتر وقت­شان را در حرم مطهر امام رضا (ع) صرف کنند، چه کسانی که به دنبال گردش در شهر و بازدید از جاذبه­های تاریخی هستند، چه افرادی که به این شهر می­آیند تا از طبیعت فوق­العاده حومه شهر مشهد بهره ببرند و در نهایت کسانی که به دنبال تجربه برنامه­های تفریحی مانند استفاده از پارک آبی یا بازدید از باغ پرندگان این شهر هستند. حال ما در این مقاله می­خواهیم یکی از هتل های مشهد را به شما معرفی کنیم و در نهایت به شما بگوییم که اگر قصد رزرو این هتل و یا دیگر هتل­های این شهر را داشتید، چگونه می­توانید این کار را با مناسب­ترین قیمت انجام دهید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

تجربه اقامت در هتل اطلس مشهد

درباره هتل اطلس

یکی از هتل­های ۳ ستاره شهر مشهد که فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد، هتل اطلس مشهد می­باشد. این هتل که از قدیمی­ترین هتل­های این شهر است و زمان ساخت آن به سال ۱۳۵۵ بازمی­گردد، ۸ طبقه است و در مجموع ۱۸۸ اتاق دارد. هتل اطلس فاصله خیلی کمی تا حرم دارد و از پنجره اتاق­هایش می­توان حرم مطهر امام رضا (ع) را براحتی دید. این هتل که هم رستوران و هم کافی شاپ دارد، در سال ۱۳۷۸ مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند خدمات بهتری را به مسافرانش ارائه دهد.

دسترسی هتل

همانطور که گفتیم از این هتل تا حرم فاصله خیلی کمی است و می­توانید خود را با پای پیاده در کمتر از ۵ دقیقه از هتل به حرم برسانید. البته بازار رضا نیز به هتل خیلی نزدیک هست و تقریبا همین میزان زمان از هتل تا بازار باید طی شود. اگر دوست داشتید به سرزمین موج­های آبی بروید، باید حدود ۴۵ دقیقه زمان صرف کنید. اگر هم خواستید سری به آرامگاه فردوسی بزنید، با اتومبیل مدت ۱ ساعت و ۱۰ دقیقه­ای را باید طی کنید تا به آنجا برسید. از هتل تا پارک کوهسنگی نیز حدود ۲۵ دقیقه راه است. ایستگاه راه آهن مشهد به هتل اطلس بسیار نزدیک است و حدود یک ربع تا آنجا فاصله دارد.

رزرو هتل مشهد

برای رزرو هتل در شهر بزرگ مشهد با بهترین قیمت، می­توانید از طریق اسنپ تریپ اقدام کنید. شما کافیست وارد سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ شده، نام شهر مشهد را در قسمت جستجو هتل وارد کرده و تاریخ ورود به هتل و خروج از آن را تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ به شما هتل­های مختلفی در این شهر را پیشنهاد می­دهد که می­توانید با مقایسه هتل­ها و امکانات­شان و همچنین قیمت و موقعیت مکانی آنها، هتل مناسب را انتخاب و رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی و نهایی کنید.