سفر هوایی به زیباترین جزایر جنوبی ایران

اگر دوست داشته باشید چند روزی را در سواحل خلیج فارس سپری کنید و از دیدن منظره زیبای این خلیج شگفت انگیز لذت ببرید تا حال و هوای‌تان عوض شود، سفر به جزیره کیش یا قشم، شدیدا به شما توصیه می‌شود. این جزایر جنوبی کشورمان، آنقدر جاذبه‌های تفریحی و طبیعی فراوان و بکری دارند، که قطعا سفر طولانی را می‌طلبند. حال ما در این مقاله قصد داریم توضیحاتی را درباره سفر هوایی به کیش و قشم، به شما ارائه دهیم و در پایان بگوییم که چطور می‌توانید به مقصد هر یک از این جزایر، بلیط هواپیما با بهترین قیمت را خریداری کنید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سفر هوایی به زیباترین جزایر جنوبی ایران

سفر هوایی به جزیره کیش

سفر به جزیره کیش، قطعا یکی از به یاد ماندنی‌ترین سفرهای عمر شما خواهد بود. هر زمان با خرید بلیط هواپیما کیش به این جزیره جنوبی سفر کردید، فراموش نکنید که به شهر زیرزمینی کاریز بروید تا از دیدن این شهر تاریخی حیرت کنید. شهر باستانی حریره در شمال جزیره و کشتی یونانی در غرب جزیره نیز از دیگر دیدنی‌های معروف این جزیره هستند. البته که برنامه‌های تفریحی مختلفی نیز در جزیره کیش تدارک دیده شده‌اند که می‌توانید آنها را امتحان کنید از جمله تفریحات آبی مختلف مانند جت اسکی، قایق سواری، پاراسل، فلای بورد و …، باغ پرندگان و پارک دلفین‌ها، شهربازی هایلند و پیست کارتینگ و تعداد زیاد دیگری از تفریحات که حتما باید به آنها سر بزنید و تجربه‌شان کنید.

سفر هوایی به جزیره قشم

یکی دیگر از جزایر زیبای جنوبی ایران که دیدنی‌های طبیعت بکر آن و جاذبه‌های تاریخی آن، زبانزد خاص و عام است، جزیره قشم می‌باشد. هر زمان که به این جزیره زیبا سفر کردید، فراموش نکنید که سری به تنگه چاهکوه بزنید که مثل آن را در هیچ جای ایران نخواهید دید. از دیگر دیدنی‌های قشم می‌توان به غار خربس اشاره کرد. البته که نباید از دره ستارگان که از معروف‌ترین دیدنی‌های این جزیره است نیز غافل شد. اگر هم به دیدن حیوانات علاقمندید، سری به پارک کروکودیل‌های قشم بزنید و کروکودیل‌های متفاوت و فراوان را از نزدیک ببینید. قایق سواری در دل جنگل‌های حرا نیز حتما باید جزو برنامه گردشگری شما در جزیره قشم باشد. اگر به قشم رفتید، یادتان باشد که حتما برنامه نیم‌روزه یا یک روزه‌ای را برای بازدید از جزایر هرمز و هنگام بچینید.

راهنمای کامل سفر به قشم را هم می‌توانید بخوانید و همراهتان داشته باشید!

راهنمای خرید آنلاین بلیط هواپیما به مقصد جزایر جنوبی ایران

برای خرید بلیط پرواز تهران کیش یا تهران قشم، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. سپس در بخش پرواز داخلی، مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از بلیط‌های موجود به مقصد مورد نظرتان را برای شما لیست می‌کند و شما می‌توانید بر اساس ایرلاین، قیمت بلیط، ساعت پرواز و ….، بلیط مورد نظر را رزرو و خریداری نموده و هزینه آن را نیز بصورت آنلاین پرداخت کنید. شما برای برگشت نیز می‌توانید بلیط هواپیما کیش تهران یا قشم تهران را اسنپ تریپ خریداری کرده و با خیال راحت، به سفر بروید.