برای جذب فالوئر ایرانی از آپ فالو استفاده کنید!

یکی از پرکاربردترین اصطلاحاتی که این روزها در اینستاگرام زیاد آن را می‌شنویم، عبارت فالوور است. در واقع هدف از داشتن فالوور بالا در اینستاگرام این است که افراد بیشتری با ما آشنا شوند. همچنین کسب و کارها با داشتن فالوور بالا می‌توانند فروش بیشتری نیز داشته باشند. پس داشتن فالوور در اینستاگرام مساوی با درآمد بالا است. به همین خاطر همه به دنبال روش‌هایی می‌گردند که تعداد بیشتری را در صفحه خود داشته باشند. به همین خاطر تصمیم داریم در این نوشته به روش‌های جذب فالوور در اینستاگرام بپردازیم و بهترین روش را با شما به اشتراک بگذاریم.

برای جذب فالوئر ایرانی از آپ فالو استفاده کنید!

روش‌های جذب فالوور در اینستاگرام

برای اینکه در اینستاگرام رشد کنید و به جایگاهی که در نظر دارید برسید، لازم است یک سری از کارها را به صورت مستمر و پیوسته انجام دهید. مثلا نمی‌توان تنها با تولید محتوا به موفقیت رسید، بلکه باید در کنار آن به دنبال افزایش فالوور نیز باشید. روش‌های جذب فالوور در اینستاگرام زیاد بوده و در ادامه برخی از مهمترین آن‌ها را می‌آوریم.

۱.     فعالیت مستمر

اگر قصد دارید از اینستاگرام به درآمد بالایی برسید، باید تصمیم بگیرید که به صورت مستمر در آن فعالیت کنید. اگر یک ماه به طور منظم پست و استوری بگذارید و بعد فعالیت خود را متوقف کنید، دستاورد زیادی به دست نخواهید آورد.

هنگامی که فعالیت شما مستمر و طولانی باشد، بعد از یک مدت اینستاگرام پست‌های شما را وارد اکسپلور کرده و به دیگران نشان می‌دهد و به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد که به پیج شما بیایند. با اینکار تعداد دنبال کنندگان شما به طرز عجیبی افزایش پیدا می‌کند.

برای جذب فالوئر ایرانی از آپ فالو استفاده کنید!

۲.     کامنت گذاری اصولی

هنگامی که یکی از پیج‌های مشابه با حوزه کاریتان پستی منتشر کرد، به طور دقیق پست را مشاهده کرده و در زیر آن یک کامنت تخصصی بنویسید. مثلا اگر در مورد ۳ روش تولید محتوا آموزش داده، شما یکی دو روش دیگر را در زیر پست به صورت کامنت بنویسید.

با این روش افرادی که کامنت شما را می‌خوانند ممکن است به پیج شما آمده و آن را دنبال کنند.

۳.     برگزاری لایو مشترک

یکی دیگر از روش‌های افزایش فالوور در اینستاگرام، برگزاری لایو مشترک با پیج‌های همکار است. هنگامی که شما لایو مشترک برگزار می‌کنید، فالوورهای هر دو پیج آن را مشاهده می‌کنند و روش مناسبی برای تبادل است.

۴.     استفاده از تبلیغات آفلاین

اگر یک مغازه دارید و به صورت سنتی فعالیت می‌کنید، می‌توانید آیدی اینستاگرام خود را بر روی کارت ویزیت و یا شیشه مغازه بنویسید و از مشتریان خود بخواهید پیج شما را دنبال کنند. همچنین می‌توانید به دوستان، آشنایان و یا مشتریان خود پیامک بفرستید و از آن‌ها بخواهید به پیج شما سر بزنند.

۵.     خرید فالوور ایرانی

با اینکه روش‌های زیادی برای افزایش فالوور در اینستاگرام وجود دارد، اما یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌ها برای افزایش فالوور، خرید فالوور اینستاگرام و مخصوصا خرید فالوور ایرانی است. با اینکار در مدت زمان کوتاهی می‌توانید تعداد فالوور پیج خود را افزایش داده و کسب و کار خود را پر رونق کنید.

برای جذب فالوئر ایرانی از آپ فالو استفاده کنید!

با خرید فالوور ایرانی اینستاگرام خیلی سریع می‌توانید تعداد لایک، کامنت و سیو پست را بالا ببرید تا پست‌های شما وارد صفحه اکسپلور شوند.

چرا باید فالوور ایرانی اینستاگرام بخریم؟

یکی از الگوریتم‌های مهم اینستاگرام هماهنگ بودن مکان فالوورها با مکان کسب و کار است. یعنی اگر کسب و کار شما در ایران قرار دارد، اگر فالوورهای شما هم ایرانی باشند، اینستاگرام به آن اهمیت زیادی قائل می‌شود.

بنابراین با خرید فالوور ایرانی یا خرید فالوور فیک می‌توانید سریع‌تر در اینستاگرام رشد کرده و فروش خود را چندین برابر کنید. البته دقت داشته باشید که فالوور شما علاوه بر ایرانی بودن باید واقعی نیز باشد. چرا که فالوور فیک هیچ فعالیتی ندارد و تاثیر زیادی در رشد شما نخواهد داشت.

در هر صورت اگر تصمیم به خرید فالوور واقعی اینستاگرام با کیفیت ایرانی دارید، می‌توانید با مراجعه به وب سایت آپ فالو بهترین فالوورهای ایرانی را خریداری کنید. آپ فالو برترین ارائه دهنده خدمات فالوور، لایک و کامنت اینستاگرام با ارزان‌ترین قیمت بوده و با خرید از آن رشد چندین برابری را تجربه خواهید کرد.