باکیفیت ترین و ارزان ترین هتل های مشهد با غذا کدامند؟

رستوران و کیفیت بالای غذا در هتل یکی از عوامل مهم در رزرو اقامتگاه قبل از سفر است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند با کیفیت‌ترین غذاها تنها در هتل‌های پنج ستاره و گران قیمت پیدا می‌شود؛ در حالی که این تصور درست نبوده و می‌توان غذاهایی با کیفیت و رستوران‌هایی با منوی متنوع را در هتل‌های ازران قیمت‌تر نیز پیدا کرد.

برای رزرو هتل در مشهد نیز این موضوع مورد توجه مسافران بوده و با توجه به تعداد بالای هتل در این شهر و ارائه خدمات مختلف در هر هتل، انتخاب اقامتگاه ممکن است با دشواری‌هایی همراه باشد. در این مطلب سایت سفرانه به شما با کیفیت‌ترین و ارزان‌ترین هتل های مشهد با غذا را معرفی کرده و نظرات مهمانان را در این باره بیان خواهد کرد.

سفرانه سایت آنلاین رزرو هتل در سراسر ایران است که به تمامی کاربران خود امکان رزرو هتل و انواع اقامتگاه را با ارزان‌ترین قیمت ارائه داد با بهترین کادر پشتیبانی آماده خدمات رسانی در این زمینه خواهد بود. برای رزرو هتل در مشهد با استفاده از خدمات سفرانه تنها لازم است وارد سایت شده و با وارد کردن نام مقصد خود تمامی هتل‌های شهر را دریافت کرده و با بررسی اطلاعات هر هتل و قیمت‌های آن اتاق مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن رزرو کنید.

 

هتل سی نور

وقتی نام هتل‌های پنج ستاره به میان می‌آید بسیاری از افراد تصور می‌کنند اقامت در این هتل‌های با هزینه‌های هنگفتی روبرو خواهد بود. این موضوع درباره تمامی هتل‌های پنج ستاره و درجه یک مشهد وجود نداشته و می‌توان با کمی جستجو در سایت سفرانه بهترنی هتل‌های پنج ستاره با قیمت‌های مناسب را پیدا کرد. در مقایسه با یک هتل چهار ستاره، قیمت این هتل کمتر از  هتل الماس مشهد بوده و در مقایل نیز کیفیت خدمات آن نیز بهتر است.

هتل سی نور مشهد هتلی پنج ستاره با قیمتی مناسب بوده که دسترسی راحتی نیز به حرم مطهر امام رضا دارد. این هتل نسبت به خدمات خود هزینه کمی را دریافت کرده و علاوه بر آن دارای رستوران با منو متنوع و با کیفیت است. هتل سی نور دارای دو رستوران مرتفع در طبقات ۱۶ و ۱۷ هتل، رستوران سنتی در طبقه سوم، بوفه صبحانه با سرو ۷۰ نوع صبحانه و کافی شاپ در فضای روف گاردن است.

باکیفیت ترین و ارزان ترین هتل های مشهد با غذا کدامند؟

هتل سارینا

غذای با کیفیت معمولا در هتل‌های ستاره‌دار پیدا می‌شوند اما مسافرت ارزان قیمت نیز مساله مهمی در این باره است. سفرانه تلاش کرده است با معرفی چند مورد از هتل‌های چند ستاره با قیمت مناسب و همراه با رستوران‌هایی با کیفیت در این مسیر به شما کمک کند. برای معرفی بهترین هتل مشهد در بین لیست هتل‌های چهار ستاره که از لحاظ قیمت و کیفیت غذا در جایگاه خوبی قرار بگیرد؛ می‌توان به هتل سارینا اشاره کرد. این هتل نوساز از جمله هتل‌های لوکس مشهد در نزدیکی حرم مطهر رضوی است.

برای معرفی خدمات ویژه هتل چهار ستاره سارینا می‌توان از مواردی مانند ۳ رستوران مجلل، یک کافی‌شاپ و یک سالن همایش نام برد. رستوران‌های فیروزه، یاقوت و الماس هتل سارینا مشهد هر کدام با ۲۰۰ نفر ظرفیت در محیطی بسیار لوکس و زیبا انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت ایرانی و فرنگی را برای مهمانان هتل سرو می‌کنند. کافی‌شاپ هتل سارینا مشهد هم در لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر و فضایی دنج و دوست‌داشتنی انواع نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و دسرها را برای پذیرایی از مهمانان هتل آماده می‌کند.

 

هتل سارینا

هتل دیپلمات

هتل‌های سه ستاره مشهد نیز جزو پرتقاضاترین هتل‌های موجود در این شهر هستند. هتل‌های سه ستاره در درجه متوسطی از کیفیت خدمات قرار گرفته اما از قیمت‌های بسیاری مناسبی برخوردار هستند. در بین تمامی هتل‌های سه ستاره و اقتصادی مشهد، پیشنهاد سفرانه هتل دیپلمات است. این هتل دارای رستورانی با کیفیت همراه با فضای کافی شاپ بوده و همچنین خدمات قابل استفاده برای معلولین است.

رستوران هتل دیپلمات با ارائه منو انتخابی برای اتاق‌های فولبرد، تنوعی از غذاهای مختلف و با کیفیت را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. رستوران هتل دارای غذاهای خوش طعم ایرانی و فرنگی و منوی بوفه سلف سرویس در وعده شام با ظرفیت ۱۲۰ نفر است. همچنین رستوران هتل برای مهمانان اتاق‌های غیر فولبرد نیز میسر بوده و مهمانان می‌توانند با پرداخت کمترین هزینه ممکن نسبت به سایر رستوران‌های خارج از هتل برای وعده‌های غذایی خود هزینه پرداخت کنند.

هتل دیپلمات

هتل حیات شرق

اقامت در هتل آپارتمان نیز جزو گزینه‌های محبوب برای خانواده‌های بسیاری در سفر به مشهد مقدس است. هتل اپارتمان‌ها معمولا واحدهای اقامتی به صورت یک سوئیت با امکانات بوده که در آن آشپزخانه با تجهیزات، اتاق‌های جدا، حملم و سرویس بهداشتی و فضای نشیمن وجود دارد. هتل آپارتمان حیات شرق از اقامتگاه‌های نزدیک به حرم مطهر امام رضا بوده که علاوه بر وجود آشپزخانه در واحدهای اقامتی دارای رستورانی با منو متنوع و با کیفیت بالا است.

رستوران هتل آپارتمان حیات شرق  با ۳۰۰ نفر ظرفیت با انواع غذاهای خوش طعم و باکیفیت میزبان مهمانان عزیز است. در کافی‌شاپ هتل آپارتمان حیات شرق مشهد هم می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک‌ها و دسرهای خوشمزه را در محیطی دنج و لوکس نوش جان کنید. همچنین این هتل در وعده صبحانه دارای بوفه‌ای مفصل و خوشمزه است. رستوران هتل آپارتمان حیات شرق مشهد دارای انواع غذاهای لذیذ و فوق العاده بوده و مهمانان می‌تاونند از منوی غذایی این رستوران غذاهای ایرانی و فرنگی متنوع را سفارش دهند. ناگفته نماند که این رستوران منوی غذاهای خود را به صورت بوفه سلف سرویس به مهمانان عرضه می کند.

با این همه فراموش نکنید که رزرو آنلاین هتل آپارتمان حیات شرق مشهد از سایت سفرانه مشمول تخفیف‌های بسیاری به مناسبت‌های مختلف است. با رزرو این هتل و سایر هتل‌های معرفی شده از سایت سفرانه می‌توانید تجربه اقامت متفاوت با قیمت‌های مناسب همراه وعده غذایی‌های با کیفیت را بدست آورید.