چرا ملی پیامک؛ بهترین پنل پیامکی است؟

پنل‌های پیامکی جای خود را در دنیای فروش و تبلیغات امروزی پیدا کردند و تقریباً تمام برندهای معتبر از ارسال‌ پیامک برای تعامل، تبلیغ و ارتباط با مشتریان استفاده می‌کنند. اگر کسب‌وکار شما هم به دنبال استفاده از این روش نوین تبلیغات است، پیشنهاد می‌کنم همین امروز بازاریابی پیامکی را شروع کنید. اما یک سوال مهم، چه سامانه پیامکی برای شما مناسب است؟

لازم است که کسب‌و‌کارها برای تهیه سامانه پیامکی معیارهای مختلفی را در نظر بگیرند که بر اساس پنل اس ام اس ملی پیامک به معرفی آن‌ها می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم چرا اغلب مشتریان برای ارسال اس ام اس از ملی پیامک استفاده می‌کنند؟

ملی پیامک

 

بهترین پنل پیامکی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

مهم‌ترین قابلیت پنل پیامکی که باعث رواج استفاده از آن می‌شود، ارسال انبوه پیامک برای تعداد زیادی از مخاطبان است. سامانه ملی پیامک دارای یک بانک شماره بسیار کامل از مخاطبان سراسر کشور به تفکیک همراه اول و ایرانسل است که برای ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی پیشنهاد می‌شود

ارسال  پیامک هدفمند

دومین ویژگی امکان ارسال هدفمند پیامک ‌هاست. فرض کنید، شرکتی در زمینه کاریابی دارید و می‌خواهید با طیف وسیعی از کارجویان کشور ارتباط بگیرید. با مراجعه به سامانه ملی پیامک، بانک شماره‌های کاملی دارید که می‌توانید آن‌ها را برحسب شهر و استان موردنظر، منطقه و محله، و تقسیمات دیگری نظیر جنسیت، صنف و گروه شغلی، کد پستی و تعدادی فیلتر دیگر مرتب و ارسال کنید.

به‌عبارت‌دیگر می‌توانید بر اساس نوع تبلیغات و مخاطب، ارسال پیامک هدفمند داشته باشید و این عملاً به معنی افزایش شانس موفقیت تبلیغات شماست. زیرا مطمئن هستید که پیامک تبلیغاتی‌تان به دست افراد مرتبط رسیده و بابت دیگران، هزینه‌ای نمی‌پردازید.

ملی پیامک با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود توانسته خدمات جامعی برای متقاضیان ارسال اس ام اس تبلیغاتی ارائه کند.

جزییات ارسال پیامک

با پنل ملی پیامک می‌توانید جزئیات مختلفی را برای سامانه تعریف کنید یعنی پیامک را بر اساس موقعیت جغرافیایی، جنسیت، کد پستی، شغل و اصناف، حضور افراد با استفاده از دکل‌های ایرانسل و … را بفرستید.

در ضمن، برای هر یک از این تقسیمات هم می‌توانید ارسال خود را برحسب اپراتور همراه اول یا ایرانسل نیز تفکیک کنید.

خط اختصاصی رایگان

ملی پیامک پس از ارائه پنل یک خط اختصاصی رایگان را به مشتریان ارائه داده و با پشتیبانی مداوم از طریق تلفن و تیکت کاربر را همراهی می‌کند.

علاوه‌بر این ملی پیامک به شما چند خط عمومی با پیش شماره‌های مختلف به صورت رایگان هدیه می‌کند تا در مواقع لزوم به خوبی بتوانید از آنها استفاده کنید.

در آخر هم می‌توانید از مزیت برگزاری مسابقه‌های پیامکی یا نظرسنجی برای سنجش رضایت مشتریان خود استفاده کنید. پنل ملی پیامک این قابلیت را همراه با ابزار برگزاری آزمون پیامکی برای کاربرانش فراهم کرده است.

منشی پیامکی

حالا اگر بخواهید با دریافت هر پیام، پاسخ مشخصی برای کاربر ارسال شود، قطعاً باز هم ملی پیامک به شما کمک خواهد کرد.

همچنین اگر با مشکل ارسال پیامک به خطوط بلک لیست مواجه شدید، ملی پیامک با ارائه خط خدماتی این مشکل را برای شما برطرف کرده است تا بتوانید اس ام اس‌های غیر تبلیغاتی را برای لیست سیاه ارسال کنید.

وبسرویس و اتصال به انواع وبسایت

پنل‌های سامانه ملی پیامک با قابلیت اتصال به انواع وبسایت می‌توانند خیال مدیران و کاربران را بابت تعامل همیشگی با مشتری رعایت کنند. این خدمات مناسب مدیران وب‌سایت‌ها، طراحان یا برنامه‌نویسان خواهد بود.

مهم‌ترین مزایای اتصال پنل پیامکی به سایت را می‌توانید در ادامه ببینید:

  • ارسال اطلاعات خرید محصول برای مشتریان
  • دریافت خودکار رمز ورود به وبسایت با استفاده از پنل اس ام اس
  • ارسال خودکار فاکتور خرید
  • ارسال اطلاع‌رسانی تخفیف های دوره
  • ارسال تخفیف برای ثبت نام یا خرید
  • ایجاد باشگاه مشتریان
  • ارسال اطلاعات خرید برای مدیران
  • و…

ارسال‌ ویژه پیامک

علاوه‌بر ارسال انبوه و هدفمند پیامک، امکاناتی نظیر ارسال پیامک زماندار، ارسال پیامک سررسید برای یادآوری پرداخت‌های دوره‌ای و… در پنل‌ ملی پیامک به کاربر ارائه می‌شود. این خدمات برای سازمان‌هایی نظیر بانک‌ها و ادارات، دفاتر بیمه، کسب‌وکارهای دارای مشتری ثابت، فروشگاه‌های اینترنتی و موارد مشابه مناسب خواهد بود.

همچنین باید در نظر داشته باشید که سامانه ملی پیامک ۴ پنل پایه، اقتصادی، شرکتی و تجاری را با تعرفه مناسب در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا با هر بودجه‌ای که دارند، بتوانند تبلیغاتشان را شروع کنند. برای اطلاع از تعرفه ها روی لینک www.melipayamak.com/price کلیک کنید.

جمع‌بندی

ملی پیامک با بیش از ده سال سابقه در ارائۀ خدمات پیامکی و تنظیم بهترین قیمت ارسال پیامک توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و با سازمان‌های بزرگی در سطح کشور در حوزه تبلیغات، جذب مشتری و مشتری‌مداری همکاری کند. همچنین شما با طرح نمایندگی سامانه پیامک ملی پیامک میتوانید کسب درآمدی مضاعف داشته باشید.

 

شما هم اگر می‌خواهید از این خدمات برخوردار شوید، همراه با تیم ملی پیامک بازاریابی پیامکی را شروع کنید و تعامل مداومی با مشتری داشته باشید، می‌توانید در صفحۀ اصلی سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا تیم پشتیبانی با شما تماس بگیرد. همچنین بعد از تهیه پنل در زمان استفاده از سامانه، از پشتیبانی تیم ملی پیامک برخوردار خواهید شد.

برای مشاوره رایگان هم می‌توانید، در تمام روزهای هفته با ۰۲۱۶۳۴۰۴ تماس بگیرید و  از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی استفاده کنید و بعد با اطمینان کامل سامانه پیامکی‌تان را تهیه کرده و شروع به ارسال پیامک تبلیغاتی کنید.