نرم افزار دبیرخانه یار | آنلاین و رایگان

نرم افزار دبیرخانه یکی از کاربردی ترین نرم افزار ها برای کسب و کار های کوچک و بزرگ است. بایگانی، نظم دادن و استفاده از اسناد و مدارک به کمک نرم افزار های دبیر خانه سریع تر انجام می شود.  همچنین شما به کمک این نرم افزار ها می توانید دقت کارتان را بالا ببرید. نرم افزار دبیر خانه ای که ما به شما معرفی می کنیم، یک نرم افزار ساده ولی بسیار پر قدرت و کاربردی است. البته مجموعه ای که به شما معرفی می کنیم، تنها دبیر خانه ارائه نمی کند. بلکه شما می توانید بسیاری از خدمات مربوط به منابع انسانی را از مجموعه دریافت کنید. با این مطلب همراه باشید تا بهتر با این مجموعه و خدماتش آشنا شوید.

نرم افزار دبیرخانه یار | آنلاین و رایگان

نرم افزار اتوماسیون اداری

اگر در جریان حجم نامه نگاری ها در ادارات و سازمان ها باشید، متوجه می شوید که به صورت روزانه حجم زیادی کاغذ صرف این نامه نگاری ها می شود. با استفاده از یک سیستم اتوماسیون اداری شما می توانید این نامه نگاری ها را بدون نیاز به کاغذ انجام دهید و کمک بزرگی به حفظ محیط زیست کنید. علاوه بر اهمیت عدم مصرف کاغذ، انجام نامه نگاری ها در نرم افزار اتوماسیون نظم بیشتری هم به کار می دهد. یک نرم افزار اتوماسیون اداری طبق قوانینی که تعریف کرده اید، وظایف را جایگذاری می کند. پس اگر می خواهید نظم و سرعت را در کنار هم در سازمان خودتان داشته باشید، بهتر است از یک سیستم اتوماسیون اداری استفاده کنید.

نرم افزار اتوماسیون اداری

نرم فزار دبیرخانه تحت وب

همان طور که گفتیم مجموعه ای که قصد معرفی آن را به شما داریم، نرم افزار های مدیریتی و نرم افزار های در حوزه منابع انسانی ارائه می کند. نرم افزار های این تیم در بستر اینترنت هستند و این یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های آن ها است. تحت وب بودن نرم افزار دبیرخانه این مجموعه کمک می کند تا شما در هر زمان که احساس نیاز کردید و از هر جایی که هستید، تنها با دسترسی داشتن به اینترنت بتوانید به دبیر خانه خودتان دسترسی داشته باشید و کار هایتان را مدیریت کنید. این نرم افزار نسخه های سازگار با دستگاه های مختلف از جمله تلفن های همراه هم دارد که دسترسی به آن را از قبل هم آسان تر می کند.

 

بهترین نرم افزار دبیرخانه

یک نرم افزار دبیرخانه ویژگی های مختلفی دارد. برای اینکه بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید، باید بدانید که هر نرم افزار چه ویژگی هایی دارد. در اینجا برخی از ویژگی های دبیر خانه یار را برایتان آورده ایم تا بتوانید راحت این نرم افزار را با رقبا خود مقایسه کنید.

  • چند کاربر به صورت همزمان می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.
  • استفاده از این نرم افزار و باقی نرم افزار های این مجموعه بسیار ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد.
  • این نرم افزار می تواند به ایمیل شما هم متصل شود.
  • امنیت نرم افزار دبیر خانه مذکور بسیار بالا است.
  • دبیر خانه آنلاین با همه مرورگر ها سازگار است.

 

نرم افزار صدور نامه اداری

در نرم افزار دبیر خانه آنلاینی که به شما معرفی کردیم، ثبت انواع نامه و مشخصات نامه ها امکان پذیر و از آن مهم تر اینکه رایگان است. هم چنین امکان جست و  جوی سریع در بایگانی این نرم افزار هم امکان پذیر است. شما با استفاده از اتوماسیون اداری و دبیر خانه یار می توانید صدور نامه ها را آسان تر و سریع تر و استفاده از آن ها و نگهداریشان را منظم تر و با دقت بیشتری انجام دهید.

 

حمایت از استارتاپ ها در پیدایش

شرکت آی کن با ایجاد مجموعه پیدایش با رویکرد حمایت از استارتاپ ها تا کنون توانسته روی استارتاپ های ایسمینار، هشتگ بیمه، سریتامد، آسان اسپرت و … سرمایه گذاری کند.

استارتاپ ایسمینار در حوزه وبینار و آموزش آنلاین، استارتاپ هشتگ بیمه در حوزه خدمات بیمه ای، استارت آپ آسان اسپرت در حوزه ارائه خدمات ورزشی مانند اجاره مجموعه های ورزشی، کلاس یوگا ، مربی بدنسازی و … و استارت آپ سریتامد در حوزه توریست گردشگری فعالیت دارد. پیشنهاد ما این است در صورتی که استارتاپ یا ایده شما نیاز به جذب سرمایه دارد، حتما به سراغ پیدایش بروید.

 

کد تخفیف اسنپ مارکت غیر اول

اسنپ مارکت پلتفرمی است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا از فروشگاه های اطراف، هم سوپر مارکت ها و هم هایپر مارکت ها، به صورت اینترنتی خرید کنید. یکی از مزیت های خرید اینترنتی، علاوه بر اینکه در این نوع خرید هزینه، زمان و انرژی کم تری مصرف می کنید، این است که می توانید از کد های تخفیف مختلف استفاده کنید. کد تخفیف فروشگاه ها و برند ها را هم با چند کلیک از تخفیف هات می توانید بگیرید. پس اگر برای خرید آنلاین بعدی خودتان کد تخفیف اسنپ مارکت می خواهید کافی است به تخفیف هات سر بزنید و کد را تهیه کنید.

کد تخفیف اسنپ مارکت غیر اول

تاریخ امروز ایران در تقویم آنلاین

اگر از دسته ای از افراد هستید که مشغله های روزمره حسابی حواستان را پرت می کند و حساب روز ها از دستتان خارج می کند، بهترین همراه برای شما تقویم است. ممکن است فکر کنید که همراه بردن تقویم های فیزیکی برایتان سخت است و این راه حلی مناسبی برای شما نیست. در این صورت باید به شما بگوییم که می توانید از تقویمی استفاده کنید که بر روی تلفن همراهتان باشد. یار یک تقویم آنلاین طراحی کرده است که رایگان بوده و دسترسی های متنوع دیگری هم به شما می دهد. پس اگر به دنبال تقویم آنلاین هستید، سری به این پروژه بزنید.

 

 


  • بهرام ۱ سال پیش

    دبیرخانه آنلاین یار برای اداره ها خیلی خوبه
    اداره ای که کارمندش هستم از این سیستم استفاده می کنه

    پاسخ
  • اصغر ۱ سال پیش

    لطفا به جز دبیرخانه آنلاین یار از بقیه نرم افزارهای سازمانی این شرکت هم مطلب بزارین

    پاسخ
  • فاطمه چکین ۱ سال پیش

    شنیدم دبیرخانه رایگان یار خیلی حرفه ای و پیشرفته اس درسته؟من خیلی دنبال یدونه خوبشم به قول معروف

    پاسخ
  • شکیبا ۱۱ ماه پیش

    ولی من تقویم آنلاین یار رو به بقیه ی تقویمای آنلاین ترجیح میدم هم به خاطر استفاه راحت ازش هم به خاطر رایگان بودنش

    پاسخ