شیوه های تبلیغاتی موثر در برندسازی و افزایش فروش

آیا تا به حال نمایش عکس یا کلیپ تبلیغاتی، شما را برای خرید آن محصول مجاب کرده است؟ آیا تا به حال با دیدن تصاویر و تیزرهای تبلیغاتی شگفت زده شده اید و آنها را با دیگران به اشتراک گذاشته اید؟ تمام این موارد، یعنی به وجد آمدن مخاطب، ترغیب آن به خرید و در نهایت شناخته تر شدن محصول و فروش بالای آن، از اهداف مهم و اصلی صاحبین کسب و کارهای کوچک و بزرگ می باشد. عکس و فیلم از موارد بسیار موثر و جذاب برای مخاطبین در هر دهه سنی جهت تبلیغات می باشد که به آن بازاریابی به شیوه بصری گفته می شود. در این مطلب سعی داریم با شیوه های موثر تبلیغات که بسیار چشمگیر می باشند، بیشتر آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.

شیوه های تبلیغاتی موثر در برندسازی و افزایش فروش

امروزه با گسترش و بالا رفتن اهمیت تبلیغات در برندسازی موفق، استودیوهای عکاسی خدمات متفاوت و منحصر به فردی را به صاحبین کسب و کارها ارائه می دهند. استودیو عکاسی لحظه نگاری از مجموعه های موفق در زمینه عکاسی به روش های تبلیغاتی و صنعتی و ساخت انواع مختلف تیزر برای برندها و کسب و کارها می باشد. این مجموعه از امکانات و افراد توانمند بهره می برد و استراتژی های خلاقانه ای را جهت پیشبرد اهداف کارفرمایان و جلب رضایت مشتری به کار می گیرد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات ما، با ما در تماس باشید.

معرفی روش های تبلیغات به صورت بصری

تصاویر و فیلم ها قدرت خارق العاده ای دارند و می توانند در کسری از ثانیه نظر افراد را به خود جلب کنند و به همین دلیل است که عکاسی و فیلم به عنوان یکی از هنرهای مهم و ارزشمند به شمار می آید که در سال های اخیر پایشان به تبلیغات نیز باز شده است و توانسته اند موثر واقع شوند. از روش های بصری جهت جذب بالای مخاطب و افزایش فروش محصول موارد زیر می باشند:

عکاسی صنعتی

عکاسی صنعتی حوزه ای تخصصی و وسیعی از شیوه تبلیغات می باشد که اهداف تجاری مهمی را دنبال می کند. با عکاسی صنعتی می توان محیط کسب و کار و یا نحوه تولید یک محصول را در ژانرهای مختلف و به صورت کاملا طبیعی و حرفه ای به نمایش گذاشت. نمایش جلوه های واقعی از یک کالا در هنگام تولید و ویژگی های ممتاز آن، از اهداف عالی جهت تصویربرداری صنعتی می باشد. عکاسی صنعتی دارای انواع مختلفی است که یکی از مهم ترین نمونه های آن، عکاسی از محیط کارخانه و یا کارگاه های تولیدی می باشد که این شیوه جهت بالا بردن اعتماد مشتریان و آشنایی هر چه بهتر آنها با برند مربوطه است.

شیوه های تبلیغاتی موثر در برندسازی و افزایش فروش

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی به نمایش گذاشتن تصاویری می باشد که از این طریق احساسات، ویژگی ها و زیبایی شناسی یک محصول به خوبی برجسته و نمایان می گردد. هدف اصلی عکس های تبلیغاتی بیان یک داستان اغواگرانه از محصول می باشد در آن نورپردازی، ایده پردازی و قاب بندی به شیوه ای هوشمندانه و مبتکرانه انجام می پذیرد.

لازم به ذکر است که عکاسی تبلیغاتی دارای گستره ای عظیمی است که هر کدام از انواع آن نیازمند تخصص و مهارت های ویژه ای می باشد. از نمونه های مختلف عکاسی تبلیغاتی می توان به عکاسی غذا، محصول، معماری، ماشین، مدلینگ، لوازم آرایشی، طلا و جواهرات و … اشاره نمود.

شیوه های تبلیغاتی موثر در برندسازی و افزایش فروش

تیزر تبلیغاتی

یکی از جذاب ترین شیوه های تبلیغاتی، ساخت و ارائه تیزر می باشد. در واقع تیزر تبلیغاتی به کلیپ هایی گفته می شود که به صورت خلاصه و مفید محصول و برند را به شیوه ای شگفت انگیز و منحصر به فرد بیان می کند. در تیزرهای تبلیغاتی متن، صدا و تصویر با یکدیگر تلفیق شده اند و به همین دلیل بیشتر در ذهن مخاطبین می ماند و می تواند رده های سنی مختلف را دربر بگیرد.

تیزرهای تبلیغاتی دارای نمونه های متنوعی هستند که از جمله آن می توان تیزر انیمیشنی، رئال، رئال انیمیشن، موشن گرافیگ و استاپ موشن را نام برد. هر کدام از این تیزرها دارای سبک های متفاوتی برای ساخت می باشند که در تخصص مجموعه سازنده و استودیوهای عکاسی می باشد. تیزرهای تبلیغاتی را می توان علاوه بر فضای مجازی، در بین سریال ها، سینماها، بیلبوردهای شهری، کنفرانس و همایش ها نیز به نمایش گذاشت.

شیوه های تبلیغاتی موثر در برندسازی و افزایش فروش

لازم به ذکر است که انواع مختلف شیوه های تبلیغاتی عنوان شده در بالا نیازمند مراحلی همچون سناریو، تعیین بازار هدف، ایده پردازی، ساخت و نمایش منظم هستند تا بتوانند به خوبی در زمان مناسب موثر واقع شوند.