طرز تهیه شوکو نارگیل خیلی راحت و ساده و فوری بدون فر و همزن برقی

دستور تهیه شوکو نارگیل

طرز تهیه شوکو نارگیل

 

شوکو نارگیل یکی از تنقلات بسیار خوشمزه می باشد که بدون فر و همزن برقی تهیه می شود و یک میان وعده خوشمزه و برای بچه ها می باشد که طعم و مزه شکلات را دوست دارند و ترکیب آن با پودر نارگیل فوق العاده می شود. شما می توانید از قالب های مختلف برای تهیه این شوکو نارگیل استفاده کنید و یک میان وعده سه سوته و فوری تهیه کنید. برای تهیه این شوکو نارگیل نیاز به شکلات تخته ای دارید که بهتر است از نوع با کیفیت و درجه یک استفاده کنید تا طعم شوکو نارگیل خوب شود. شوکو نارگیل گزینه خوبی برای مهمانی و پذیرایی می باشد و اگر شما مهمان سر زده دارید سریع می توانید این شکلات را آماده سرو کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه شوکو نارگیل را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه شوکو نارگیل

  • پودر نارگیل ۱ پیمانه
  • شکلات سفید ۱۰۰ گرم
  • خامه صبحانه ۲ ق غذا خوری

مواد لازم برای روکش شکلاتی

  • شکلات تخته ای ۱۰۰ گرم
  • روغن مایع ۲ ق غذا خوری

طرز تهیه شوکو نارگیل خوشمزه و شیک برای پذیرایی

مرحله اول: مخلوط کردن مواد

ابتدا داخل یک کاسه پودر نارگیل را به همراه خامه و شکلات سفید بن ماری شده مخلوط کندید و هم بزنید و ورز دهید تا مواد آماده شود. برای بن ماری کردن شکلات باید شکلات تخته ای را خرد کنید و داخل یک کاسه بریزید و روی حرارت قرار دهید و صبر کنید تا ذوب شود و یا می توانید کاسه را برای ۱ دقیقه در ماکروفر قرار دهید.

مرحله دوم: آماده سازی نارگیل

در ادامه باید از مواد تهیه شده گلوله های بردارید و داخل دست به آن شکل دهید و داخل یک سینی که کاغذ روغنی قرار داید بگذارید و برای نیم ساعت بگذارید داخل فریزر تا خودش را بگیرد و سفت شود. شما می توانید به صورت گرد یا درازی این مخلوط را شکل دهید.

مرحله سوم: تهیه روکش

در ادامه باید شکلات تخته ای را خرد کنید و بن ماری کنید یعنی روی حرارت کتری قرار دهید و زمانی که ذوب شد باید روغن مایع را اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. حالا نارگیل های تهیه شده را روی یک سینی توری قرار دهید و با قاشق از شکلات بن ماری شده روی آن بریزید و صبر کنید تا شکلات اضافی ریخته شود و آن را داخل سینی کاغذ روغنی قرار دهید و در یخچال بگذارید تا کمی خودش را بگیرد و بعد سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه شوکو نارگیل خوشمزه و ساده و فوری

  1. می توانید کمی از شکلات بن ماری شده را داخل قیف ریخته و روی شکلات را تزیین کنید.
  2. می توانید از قالب های سیلیکونی استفاده کنید و برای پذیرایی سرو کنید.
  3. این شوکو نارگیل را می توانید در ظرف دربسته برای ۱ هفته در یخچال نگهداری کنید.

همچنین ببینید 

طرز تهیه شوکو نارگیل خیلی راحت و ساده و فوری بدون فر و همزن برقی
3.8 (75.56%) 9 votes