نیوجرسی در پروژه‌های عمرانی

با افزایش جمعیت، ساخت و ساز ساختمان در شهر نیز افزایش یافته است. به احتمال زیاد هنگام رانندگی در شهر با بلوک های بتنی بزرگ روبرو شده اید. این بلوک ها در پروژه های عمرانی و شهری کاربرد فراوانی دارند و پیمانکاران از این بلوک ها برای افزایش ایمنی کارگران در حین کار و همچنین جلوگیری از سقوط مصالح بر روی عابران پیاده استفاده می کنند.

نیوجرسی در پروژه‌های عمرانی

علاوه بر این، از نیوجرسی بتنی کاربردی در شهر برای انسداد خطوط، تعمیر بزرگراه و … استفاده می شود که نه تنها از نیوجرسی در داخل شهر استفاده می شود، بلکه از این بلوک های بتنی در پروژه های راهسازی نیز استفاده می شود.

بتن نیوجرسی که به عنوان دیوار نیوجرسی نیز شناخته می شود، برای اولین بار در ایالات متحده و ایالت نیوجرسی طراحی و ساخته شد. این دستگاه در سال ۱۹۵۰ ساخته شد اما مدتها بعد در سال ۱۳۷۵ در ایران مورد استفاده قرار گرفت. همانطور که از نامش پیداست، این دستگاه کاربردی به عنوان دیوار و جداکننده استفاده می شود. اما کاربردهای بسیار متفاوتی دارد که در قسمت های بعدی توضیح داده خواهد شد.

تعریف قالب نیوجرسی بتنی

از قالب های آماده و پیش ساخته برای ساختن شکل، اندازه و کیفیت مشابه بتن نیوجرسی بتنی استفاده می شود. قالب ها معمولا در صنعت برای ساخت قطعات به مقدار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که باعث می شود بتن نیوجرسی در این مورد مستثنی نباشد و برای ساخت و تجهیز آن از قالب ها استفاده شود.

این قالب‌ها برای ریختن بتن و شکل دهی به بلوک‌ها طراحی می‌شوند و با توجه به اندازه و ابعاد مختلف نیوجرسی‌ها دارای اندازه‌های مختلف هستند. از مزایای استفاده از قالب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید قطعات یکپارچه و بدون درز
  • تولید قطعات در تعداد بسیار زیاد
  • ساخت قطعات باظرافت و دقیق
  • ساخت قطعات به روش اصولی

انواع قالب‌های نیوجرسی بتنی

نیوجرسی در پروژه‌های عمرانی

همانطور که گفته شد، نیوجرسی دارای ابعاد و اندازه های مختلف است. بنابراین قالب های مختلفی برای آن طراحی و ساخته می شود. در این قسمت اطلاعاتی در مورد ابعاد و حجم مقداری بتن در نیوجرسی به شما ارائه می شود.

  • نیوجرسی بزرگ
  • متوسط
  • کوچک
  • نیوجرسی تیپ ۵
  • تیپ ۴
  • تیپ روشنایی
  • تیپ قبل و بعد روشنایی
  • نیوجرسی تبدیل ۱ به ۲

این نیوجرسی ها از پرمصرف ترین بتن های نیوجرسی هستند و هر کدام از این بلوک ها دارای قالب های مجزا و خاصی هستند.

برای خرید نیوجرسی بتنی کافیست به سایت شرکت رایان پی بتن مراجعه کنید و محصولات مورد نظر خود را انتخاب و بررسی کنید و در صورت تایید سفارشات خود را ثبت کنید.

مرسوم‌ترین قالب نیوجرسی بتنی کدام است؟

قالب‌های NJ که در ابتدا مورد استفاده قرار گرفتند، مفصل‌بندی شدند. اما پس از مدتی به دلیل سختی عمل آوری بلوک ها به این روش از قالب هایی با طرح های مختلف استفاده می شود. امروزه قالب ها با طراحی سیستم های نر و ماده بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند. اما این فرمت ها را نمی توان محبوب ترین آنها دانست.

قالب‌هایی با ابعاد ۴ و ۶ متری در بازار موجود هستند که به دلیل استفاده زیاد از آن‌ها در پروژه‌های عمرانی و راه‌سازی به عنوان مرسوم‌ترین قالب شناخته شده است.

کاربردهای نیوجرسی بتنی

با برخی از کاربردهای نیوجرسی در زمینه‌های شهرسازی و راه سازی آشنا شدید، در این بخش توضیحات کاملی درباره کاربردها و ویژگی‌ها آن ارائه می‌شود.

پارتیشن بندی: از این قطعات بلوک ها برای جداسازی قسمتی از فضاها استفاده می شود، در مناطق بزرگ مانند پمپ بنزین، جایگاه ها، محوطه کارخانه ها و شهرهای صنعتی که امکان ساخت دیوار ایستاده وجود ندارد، می توان از بلوک های NJ استفاده کرد.

جداکننده مسیر: از این بلوک ها در جاده ها و خیابان ها برای جلوگیری از حوادث جبران ناپذیر مانند تصادف و سقوط خودرو و واژگونی در دره ها استفاده می شود. همچنین به دلیل پر بودن نداشتن فضتی خالی این بلوک ها، نور مستقیم خودروهای مقابل چشم رانندگان را اذیت نمی کند.

سدسازی: از این دستگاه برای کنترل طغیان رودخانه ها و سیلاب ها نیز استفاده می شود. همچنین از این دستگاه برای جلوگیری از پیشرفت سرایت آتش سوزی در جنگل ها استفاده می شود. بهتر است بدانید که این بلوک ها برای ایجاد فایروال در حملات شورشی استفاده می شوند. در مناطق کوهستانی از بتن نیوجرسی برای جلوگیری از ریزش سنگ و بهمن استفاده می شود.

نیوجرسی در پروژه‌های عمرانی

دیوارها: بلوک های بتنی در نیوجرسی برای جداسازی سریع فضاهایی مانند باغ ها و ویلاها استفاده می شود. با این قطعات از ورود افراد ناشناس به اموال و زمین های خود جلوگیری می کنید.

پس از آشنایی با کیفیت و ویژگی های نیوجرسی به خرید و استفاده از این دستگاه کاربردی علاقه مند شدید. اما شما به دنبال مکانی مطمئن و مطمئن برای خرید کالا هستید. باید شما را با رایان پی بتن آشنا کنیم این شرکت طراحی و تولید قطعات بتنی، نیوجرسی و پانل های بتنی خود را در سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است.

در این مدت با بهبود طراحی، استفاده از ماشین آلات مدرن و نیروی انسانی متخصص توانسته است پروژه های موفق بسیاری را به سرانجام برساند و رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند.

برای اطلاع بیشتر از قیمت نیوجرسی بتنی و سایر محصولات بتنی می توانید با متخصصین مجرب این شرکت تماس حاصل فرمایید. برای ارتباط با متخصصان این گروه می توانید روش های تماس موجود از قسمت تماس رایان را مشاهده و استفاده نمایید.

برای اینکه با اطمینان بیشتر از رایان پی خرید کنید رکوردهای عالی این شرکت را برای شما آورده ایم. این شرکت دارای بیش از ۹۰۰ کارمند متخصص و با تجربه است که هر یک وظایف محوله را به نحو احسن انجام می دهند.

این هماهنگی و تعهد تجاری بیش از ۱۳۰۰۰ پروژه موفق را ایجاد کرده و بیش از ۱۷۰۰ مشتری را کاملاً راضی کرده است. بنابراین می توانید با خیال راحت محصولات ملموس مورد نیاز خود را از این شرکت سفارش دهید.

بلوک نیوجرسی

نیوجرسی قطعات جداکننده بتنی که در ایران به بلوک نیوجرسی نیز شناخته شده، است. کلمه نیوجرسی از بزرگراه های نیوجرسی ایالت نیوجرسی گرفته شده است اولین مدل در آنجا طراحی و تولید شده است. مهم ترین فکر در ساخت و تولید این قطعات افزایش ایمنی، امنیت، کنترل اتفاقات و حوادث است. تمامی مواد باهم ترکیب شده و ساخته می شود تا یک قطعه بسیار مقاوم در ابعاد وقالب های متفاوت برای حفاظت و امنیت تولید شود.

حفاظ‌های بتنی دیوار نیوجرسی مانع جرسی یا نیوجرسی یک مانع بتنی بوده که برای امنیت جاده‌ها جداسازی خطوط ترافیک تغییر مسیر وسایل نقلیه دوربرگردان‌ها کنار جاده‌های فرعی و در رفیوژ وسط خیابان‌های اصلی جهت ایجاد فضای سبز استفاده می‌شود. با گذشت زمان انواع مختلفی از نیوجرسی‌ها تولید شد انواع بلندتر و قدرتمندتر هنگامی که سودمندی این محافظ‌های بتنی در کاهش خسارت جانی و مالی مشخص شد.

رایان پی بتن تولید کننده نیوجرسی بتنی مینی نیوجرسی و انواع نیوجرسی و نیوجرسی بتنی در ابعاد مختلف و قطعات بتنی و سنگدال بتنی ترافیکی و غیر ترافیکی و نیوجرسی کوچک شهری و دال‌‌‌‌های ترافیکی باکس‌‌‌‌های ترافیکی و غیر ترافیکی پیش ساخته بتنی است. همچنین بتن‌‌‌‌های تولید شده در این شرکت در آزمایشگاه‌‌‌‌های مجهز این شرکت تایید می‌گردد و دارای نشان استاندار ملی ایران است.

بلوک نیوجرسی قطعات بتنی یا پلاستیکی است که به منظور جداسازی مورد استفاده قرار می گیرد. عمده کاربرد بلوک نیوجرسی بتنی برای جداسازی مسیر حرکت اتومبیل در جاده ها می باشد. این بلوک ها به میزان قابل توجهی میزان خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات را کاهش می دهند.

در ساخت بلوک نیوجرسی بتنی از سیمان سنگدانه، آب میلگرد افزودنی و مفصل استفاده می شود. بلوک نیوجرسی بتنی معمولا در طول ها و در ارتفاع های مختلف ساخته می شود. در ضرورت استفاده از بلوک نیوجرسی بتنی باید گفت که آمار واژگونی اتومبیل ها در ایران بسیار بالاست بالا بودن این آمار حتی با در نظر گرفتن ایمنی پایین اتومبیل ها و فرهنگ رانندگی بد باز هم قابل توجیه نیست. دلیل واضح این میزان تلفات وضعیت نامناسب حریم جاده هاست.

اکنون که با برخی از کاربردهای این دستگاه آشنا شدید، وقت آن است که با انواع آن و رایج ترین انواع این بلوک ها آشنا شوید دال بتنی از دیگر محصولات رایان پی بتن می باشد. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی از ویژگی های این محصول کاربردی در اختیار شما قرار دهیم.