دانلود سریال جدید

فیلم (به انگلیسی: Film) اصطلاحی است که به‌ طور عام شامل تصاویر و عکس های متحرک و همچنین زمینه می‌ گردد. فیلم در لغت به معنی “نوار باریک” است و از آن جایی که برای اولین بار تصاویر متحرک روی فیلم ها ثبت می شدند و به این وسیله نمایش داده می شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند، البته امروز خود کلمه «فیلم» به طور تخصصی فقط به تصاویر متحرکی گفته می شود که در سینما نمایش داده می شوند، اگر همین فیلم ها پس از آن که دوره اکرانشان تمام شود از تلویزیون پخش شوند، به آن ها «فیلم سینمایی» می گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن ها «تله فیلم» می گویند، اما این پایان ماجرا نبود چرا که سریال هایی به وجود آمد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرد، سریال همان فیلم های داستانی در تایم بالا هستند که به صورت یک مجموعه پخش می شوند، همین علاقه مردم باعث شد که آن ها همواره به دنبال دانلود سریال جدید باشند، در این مطلب نیز به معرفی چند سریال پرطرفدار در دنیا نیز می پردازیم.

سریال طولانی ترین شب The Longest Night 2022

دانلود سریال جدید

سریال طولانی ترین شب محصول سال ۲۰۲۲ کشور اسپانیا به کارگردانی اسکار پدرازا و نویسندگی داستان و فیلمنامه ژووز مورایس و ویکتوریانو سیرا است که به صورت مشترکا نویسندگی این مینی سریال را بر عهده داشته اند، این سریال در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۲ به صورت انحصاری در پلتفرم نتفلیکس منتشر گردید، مدت زمان این سریال ۴ ساعت و ۳۰ دقیقه می باشد که در ۶ قسمت در نتفلیکس منتشر گردید و یک داستان جنایی و اکشن را در دل خود جای داده است و ستارگانی همچون رومن ریمار، آلبرتو آمان، لوئیز کالجو در آن به هنرنمایی پرداخته اند، خلاصه داستان : گروهی از مردان مسلح تلاش می کنند تا به یک زندان که محل نگهداری مجرمان روانی است نفوذ کنند و یک قاتل زنجیره ای را آزاد کنند. اما آنها نمی دانند چه نبردی پشت دروازه های زندان در انتظار آنها است و…

سریال The Lord of the Rings 2022 ارباب حلقه‌ ها حلقه های قدرت

سریال ارباب حلقه ها حلقه قدرت سریالی در ژانر درام، اکشن و ماجراجویی است. ساخته کشور امریکا بوده و به کارگردانی پاتریک مک کی، جان دی پین انجام شده است. در این سریال هنرمندانی همچون ماکسیم بالدری، یان بلکبرن، چارلز ادواردز، ویل فلچر، آملی چایلد-ویلیرز و… حضور دارند. فصل اول آن امسال منتشر خواهد شد و همچنین این سریال برای پخش پنج فصل برنامه ریزی شده است؛ خلاصه داستان : سریال ارباب حلقه ها حلقه های قدرت The Lord of the Rings: The Rings of Power  این درام حماسی هزاران سال پیش از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ ها» تالکین روی می ‌دهد و بینندگان را به دورانی می ‌برد که قدرت ‌های بزرگ شکل گرفتند، حکومت‌ هایی ظهور و سقوط کردند، قهرمانان غیر منتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فروغلتیدن در ظلمت می‌کرد.

سریال پرنده سیاه Black Bird 2022

دانلود سریال جدید

سریال پرنده سیاه محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی مایکل آر. روسکام و جو شپل است که به صورت مشترکا کارگرداین این مینی سریال شش قسمتی را بر عهده داشته اند، نویسندگی فیلمنامه و داستان نیز در این سریال را ریکاردو دلیراتو انجام داده است، این سریال بر اساس یک رمان نوشته دنیس لیهان الهام گرفته و ساخته شده است، و داستان در مورد شخصی به نام جیمز کن است که به ۱۰ سال حبس محکوم شده است و او قرار است که با اف بی ای برای کم کردن مجازات خود یک معامله انجام دهد و باید با یک قاتل سریالی و زنجیره ای طرح دوستی بریزد و اطلاعاتی در مورد ۱۸ جسد را به اف بی ای تحویل دهد، این مینی سریال شش قسمتی اولین قسمت از آن در تاریخ ۸ جولای ۲۰۲۲ از پلتفرم اپل تی وی منتشر گردید و ستارگانی همچون تارون اجرتون در نقش جیمز کن، پاول والتر هوزر در نقش لری ها در این سریال هنرنمایی کرده اند.

سریال بهشت ماه Moonhaven 2022

سریال بهشت ماه محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا به کارگردانی بریجیت سوج کول و دنیل کرودی است که به صورت مشترکا کارگردانی فصل اول این سریال علمی تخیلی محصول شبکه AMC را بر عهده داشته اند، نویسندگی داستان فصل اول سریال نیز بر عهده پیتر اوکو می باشد که در ۳۰ سال فعالیت خود در بیش از نیمی از سریال های محبوب تلویزیونی حضور فعال داشته است که بعضی از آثار او عبارتند از :The Office ، Extant و ….این سریال که داستان آن در ژانر علمی تخیلی روایت می شود اولین قسمت از این مجموعه در تاریخ ۷ جولادی ۲۰۲۲ منتشر گردید سریال بهشت ماه فصل اول آن شامل ۶ قسمت می باشد که از AMC منتشر خواهد شد و هنرپیشگانی همچون آیلت زورر، کادئم هاردیسون، دامینیک مانهن در آن هنرنمایی کرده اند. تمام مراحل فیلمبرداری فصل اول سریال Moonhaven در شهر دابلین کشور ایرلند انجام شده است البته ایرلند بهشت سریال سازان شبکه های تلویزیونی می باشد چرا که با داشتن آب هوایی خوب و سرسبز همیشه سریال های محبوب در آنجا فیلمبرداری می شود.

سریال خاندان اژدها ۲۰۲۲

دانلود سریال جدید

سریال خاندان اژدها (به انگلیسی: House of the Dragon)، یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی را به پخش در ژانر درام فانتزی است که توسط جرج آر. آر. مارتین و رایان کندال خلق شده ‌است، این سریال اقتباسی از رمان آتش و خون نوشته مارتین است و پیش ‌درآمد مجموعه بازی تاج‌ و تخت محسوب می ‌شود. داستان سریال ۲۰۰ سال پیش از اتفاقات بازی تاج ‌و تخت رخ می‌ دهد و پیش ‌زمینه خاندان تارگریِن را به تصویر می‌کشد. پدی کانسیداین، اما دآرسی، اولیویا کوک، مت اسمیت، ریس ایفانز، ایو بست و سونویا میزونو ستارگان سریال هستند. فیلم‌برداری از آوریل ۲۰۲۱ در بریتانیا آغاز شد، فصل نخست سریال در ۱۰ قسمت در ۲۱ اوت سال ۲۰۲۲ به روی آنتن شبکه اچ ‌بی ‌او خواهد رفت.