چگونه از جزئیات هزینه‌های پرداختی دندانپزشکی خود آگاه شویم؟

چگونه از جزئیات هزینه‌های پرداختی دندانپزشکی خود آگاه شویم؟

حتما برای شما پیش‌آمده که هنگام مراجعه به دندانپزشکی و تکمیل فرآیند درمان دندان‌هایتان با شنیدن هزینه‌های درمان متعجب می‌شوید؟ و یا حتی از ادامه روند درمان پشیمان شوید! اما این افزایش قیمت ناشی از چیست؟ آیا شما می‌دانید که هزینه‌های دندانپزشکی‌ که می‌پردازید برای چه خدماتی است؟ به‌راستی چرا هزینه‌های دندانپزشکی بالا است؟

هزینه‌ دندانپزشکی همیشه دغدغه بزرگی برای ادامه روند درمان دهان و دندان است. لازم است در ابتدا بدانیم که چرا هزینه‌های دندانپزشکی بالا است و این هزینه، صرف چه اموری می‌شود.

هزینه‌های دندانپزشکی ناشی از چیست؟

قیمت بالای خدمات دندانپزشکی متاثر از عوامل مختلفی، از جمله موارد زیر است:

  • مواد مورد نیاز برای درمان
  • دستگاه‌های گران‌قیمت مورد استفاده در مراکز دندانپزشکی
  • میزان وقت صرف شده توسط دندانپزشک در درمان
  • سابقه دندانپزشک
  • تخصص دندانپزشک
  • موقعیت جغرافیای مرکز دندانپزشکی
  • نوع درمان مورد نیاز

موارد بالا همگی سالیانه افزایش قیمت دارند و در نهایت هزینه تمام‌شده درمان دندانپزشکی، بیمار را شگفت زده می‌کند!

سئوال مهم این است که چرا مراکز دندانپزشکی جزئیات درمان را ارائه نمی‌کنند؟ بیمار چگونه می‌تواند جزئیات هزینه‌های دندانپزشکی خود را بداند تا از صحت هزینه‌های پرداختی مطمئن شود؟ آیا راه حلی وجود دارد؟

بله تنها راه حل این ماجرا، طرح درمان دندانپزشکی است!

اما طرح درمان دندانپزشکی چیست؟ در ادامه این مطلب به این موضوع اشاره می‌کنیم.

طرح درمان دندانپزشکی چیست؟

متاسفانه بسیاری از مراکز دندانپزشکی هیچ‌گونه اطلاعی از جزئیات درمان به بیماران ارائه نمی‌کنند و بیمار پس از انجام درمان با قیمت و هزینه‌های زیادی رو به رو می‌شود که به دلیل درمان انجام شده، مجبور به پرداخت هزینه می‌شود!

شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک به‌عنوان تنها ارائه‌دهنده طرح درمان دندانپزشکی به بیماران در ایران، گام مهمی در راستای شفاف‌سازی هزینه‌های درمان دندانپزشکی برداشته است. میخک به عنوان اولین پلتفرم آنلاین دندانپزشکی(mikhakdental.com)، زنجیره‌ای از بهترین مراکز دندانپزشکی است که در طرح درمان میخک همه مشکلات دندان و دهان بیمار با جزئیات کامل همراه با هزینه‌های درمان آن به صورت مجزا برای بیمار ارسال می‌شود.

طرح درمان دندانپزشکی چیست؟

 

مزایای طرح درمان دندانپزشکی میخک چیست؟

طرح درمان دندانپزشکی میخک مزایای بسیاری دارد، که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • طرح درمان قبل از انجام درمان برای بیمار ارسال می‌شود.
  • نیاز به مراجعه حضوری نیست و به صورت آنلاین انجام می‌شود.
  • در طرح درمان دندانپزشکی میخک، همه مشکلات دندان و دهان بیمار با جزئیات کامل بررسی و برای بیمار مشخص می‌شود.
  • هزینه‌های درمان به صورت مجزا و شفاف برای بیمار تعیین می‌شود.
  • بیمار می‌تواند طبق مشورت با دندانپزشک میخک، درمان را براساس اولویت‌‌های خود شروع کند.
  • در صورت تمایل بیمار به شروع درمان، میخک نزدیک‌ترین مرکز خود را معرفی کرده و درمان به سرعت آغاز می‌شود.
  • در صورت شکست درمان، هزینه به طور کامل عودت داده می‌شود.

 

 نحوه دریافت طرح درمان دندانپزشکی میخک چگونه است؟

مشاوره آنلاین و رایگان:

مشاوره دندانپزشکی آنلاین همواره یک خدمت ویژه در حیطه سلامت دهان و دندان است؛ زیرا با پیشرفته شدن جوامع، دسترسی مطمئن برای گفتگو با دندانپزشک و سایر متخصصان دهان و دندان در هر زمان و شرایطی، می‌تواند گره‌گشا باشد. مشاوره آنلاین دندانپزشکی علاوه بر اینکه سئوالات بیماران را به سرعت پاسخ می‌دهد، وقت و هزینه‌ی ناشی از ترددهای غیرضروری را نیزکاهش می‌دهد و از طرفی در تمام مراحل درمان همراه بیمار خواهد بود. قطعا یک مشاوره انلاین دندانپزشکی خوب اگر رایگان هم باشد، می‌تواند گامی نو در تحول خدمت‌رسانی به مراجعین بردارد.

در این مرحله بیمار می‌تواند به صورت مستقیم(چت) با دندانپزشکان و متخصصان میخک در ارتباط باشد و پاسخ همه سئوالات خود را در زمینه دندانپزشکی دریافت کند.

برای شروع مشاوره کافیست به لینک https://mikhakdental.com/online-consultation/ مراجعه کنید.

تعیین طرح درمان دندانپزشکی:

پس از مشاوره آنلاین و ارتباط مستقیم با دندانپزشک، طرح درمان تکمیل می‌شود. در این طرح درمان، دندانپزشک تمام مشکلات دندان و دهان بیمار را مشخص کرده است. میخک جزئیات هزینه درمان را به صورت مجزا برای بیمار ثبت کرده و ارسال می‌کند. از طرفی با مشخص کردن تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان، بیمار می‌تواند وقت خود را مدیریت کند.

در پایان، در صورت تمایل بیمار به شروع درمان، میخک نزدیک‌ترین مرکز دندانپزشکی خود را به بیمار معرفی می‌کند و هماهنگی‌های لازم، جهت نوبت‌دهی و تعیین وقت و بررسی حضوری توسط میخک انجام می‌شود. در این مرحله، فرآیند طرح درمان دندانپزشکی میخک به پایان می‌رسد.

نمونه طرح درمان دندانپزشکی میخک

نمونه طرح درمان دندانپزشکی میخک

نحوه پرداخت هزینه‌ها در طرح درمان دندانپزشکی میخک

شبکه تخصصی دندانپزشکی میخک روش‌های متفاوتی برای پرداخت هزینه‌‌های درمان دندانپزشکی دارد تا هیچ بیماری به دلیل مشکلات مالی از رسیدگی به سلامت دهان و دندان خود باز نماند. میخک به منظور رفاه حال مراجعان، طرح ویژه پرداخت اقساطی را ارائه می‌دهد. بیماران می‌توانند پس از دریافت طرح درمان با هماهنگی لازم، هزینه‌های دندانپزشکی خود را به صورت اقساطی بپردازند.