چرا سئو سایت میتواند کسب و کار شما را دگرگون سازد

چرا سئو سایت میتواند کسب و کار شما را دگرگون سازد

سئو به نوعی به یک ابزار کلیدی در دنیای تجارت تبدیل شده است، اینطور نیست؟ برای بسیاری، سئو ممکن است چشم اندازی از شرکت ها، کسب و کار ها و سایر سازمان های بزرگ را که در سطح جهانی با هم رقابت می کنند، تداعی کند. با این حال، آیا می‌دانستید که سئو برای کسب‌ و کار های کوچک ‌تر محلی به همان اندازه مهم است که برای آن مشاغل بزرگ ‌تر ارزشمند میباشد؟ بیایید دلایل اهمیت سئو را بررسی کنیم، به ویژه برای مشاغل کوچک و بزرگ در ایران، جایی که تعادل دقیقی بین مشاغل بزرگ و کوچک وجود دارد. ابتدا، اگر در مورد این بخش‌ها تازه کار هستید، اجازه دهید با توضیح مختصر و سر راست در مورد اینکه سئو سایت واقعاً چیست.

سئو سایت چیست؟

SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. سئو سایت به این معناست که چگونه بازاریابان از طریق محتوای وب سایت، توسعه و طراحی، به موتورهای جستجو (مانند گوگل و بینگ) می گویند که وب سایت کسب و کار شما چیست. هنگامی که موتورهای جستجو ربات‌ها یا خزنده های خود را برای خزیدن وب‌سایت شما می‌ فرستند، سپس از این اطلاعات برای تعیین اینکه آیا محتوای شما از نظر اهداف کاربران هنگام انجام جستجوهای خاص مرتبط است یا خیر، استفاده می‌کنند. هرچه بیشتر بتوانید محتوای سئو پسند بسازید که اطلاعات استثنایی را در مورد موضوعات و کلمات کلیدی مرتبط ارائه می دهد، وب سایت یا صفحه شما در موتورهای جستجو رتبه بالاتری خواهد داشت. این باعث هجوم ترافیک، تعامل کاربر، و در نهایت، افزایش نرخ تبدیل می شود.

سئو سایت چیست؟

سئو کسب و کارها را رقابتی نگه می دارد

چشم انداز کسب و کار به طرز باورنکردنی سریع حرکت می کند. چه در گوشه ای از بازار لبنیات و پنیر باشید و چه صاحب امتیاز فروشگاه تلفن همراه، سازمان ها باید همیشه سازگار و رقابت پذیر باقی بمانند. فرهنگ دیجیتالی که ما به آن تبدیل شده‌ایم به این معنی است که برای بیشتر اطلاعات تصمیم ‌گیری تنها با چند ضربه یا کلیک فاصله دارد. در حالی که این ممکن است باعث نگرانی برخی از حفظ گذشته شود، این در واقع فرصت های سودآوری را برای مشاغل کوچک برای رقابت با همتایان زنجیره ای بزرگتر خود ایجاد می کند. با استفاده از سئو برای ارائه محتوای مرتبط و مبتنی بر مکان که محصولات و خدمات استثنایی را به طور موثر توصیف می کند، کسب و کارهای کوچک می توانند در جایی که در غیر این صورت دفن می شوند، قرار بگیرند. کسب ‌و کار های کوچک ممکن است به بودجه بازاریابی و PPC سازمان‌ های بزرگ‌ تر نزدیک نباشند، اما مطمئناً به ابزارهای سئو، استراتژی‌ها و چشم‌انداز دیجیتالی برای ارائه مؤثر برند و پیام‌های خود دسترسی دارند.

سئو اعتبار برند را ایجاد می کند

آیا می دانستید که یک استراتژی سئو ثابت می تواند به ایجاد اعتبار، آگاهی از صنعت و حتی اقتدار کسب و کار شما کمک کند؟ با به ‌روزرسانی‌های تقریباً مداوم، الگوریتم‌های موتورهای جستجو به طور مداوم سعی می‌کنند نحوه ارائه وب‌سایت‌ها، صفحات و محتوا را به کاربران خود بهبود بخشند. مهم است که به یاد داشته باشید که استراتژی سئو به معنای فریب دادن موتورهای جستجو برای یافتن وب سایت شما نیست. در واقع، بسیاری از موتورهای جستجو در مورد تاکتیک های قدیمی سئو کلاه سیاه مطلع شده اند و به طور فعال وب سایت ها را برای استفاده از آنها جریمه می کنند و رتبه بندی صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) آنها را به شدت کاهش می دهند. درگیر شدن در تکنیک‌های سئوی اخلاقی، کاملاً تحقیق شده و منسجم، مانند وبلاگ نویسی، تحقیق کلمات کلیدی، بهینه‌سازی موبایل، ساخت لینک و غیره، محتوای باکیفیتی ایجاد می‌کنید که به گوگل و سایر موتورهای جستجو نیز اجازه می‌دهد تا بدانند که سایت شما باید باشد. قابل اعتماد سپس، هنگامی که این چرخه شروع به افزایش بازدید، ترافیک، تبدیل و افزایش رتبه بندی SERP کرد، گوگل شروع به شناسایی شرکت شما به عنوان یک منبع معتبر خواهد کرد.

 

چ ترافیک ارگانیک با سئو سایت

در حالی که کمپین‌های پرداخت به ازای کلیک مطمئناً ارزش بالایی در بازاریابی نام تجاری (نام های تجاری) شما ارائه می‌کنند، هیچ اشتباهی وجود ندارد که ترافیک ارگانیک هنوز هم برتر است. طبق یک مطالعه انجام شده توسط  Brightedge Research، ۵۳٪ از کل ترافیک وب نتیجه جستجوی ارگانیک است. بنابراین، اگر در صرف زمان و بودجه گرانبها برای کمپین های PPC  و رسانه های اجتماعی پولی تردید دارید، مطمئن باشید که یک استراتژی سئوی مناسب و اختصاصی مطمئناً می تواند ترافیک با کیفیت وب سایت شما را افزایش دهد. افزایش ترافیک ارگانیک همچنین به این معنی است که تلاش‌های سئوی شما، برند شما را در معرض دید مخاطبان جدید قرار می‌دهد و به طور بالقوه مشتریان و مشتریان احتمالی ای را که قبلاً غیرقابل دسترس بوده‌اند، به ارمغان می‌آورد. برای درک این موضوع، Ahrefs  گزارش می‌دهد که استراتژی‌های SEO بیش از ۱۰۰۰% ترافیک بیشتری را نسبت به رسانه‌های اجتماعی ارگانیک به وب‌سایت‌ها هدایت می‌کنند که یک آمار واقعاً خیره‌ کننده و قابل توجه به شمار میرود.

بهبود تجربه کاربری با سئو سایت

تقریباً همه چیز در بازاریابی با یکدیگر کار می کند. استراتژی‌های سئو، مانند تولید محتوای با کیفیت، بهینه‌سازی موبایل، فهرست‌بندی‌های موتورهای جستجو، و تحقیق و استفاده مناسب از کلمات کلیدی، همگی با هم ترکیب می‌شوند تا تجربه کاربری بهتری را برای وب‌سایت شما ایجاد کنند. موتورهای جستجو هوشمند هستند (فوق هوشمند) و سیگنال های یک تجربه کاربری ضعیف را یاد گرفته اند. مجموعه داده‌ها، مانند نرخ پرش بالا و زمان بارگذاری کند صفحه، به موتورهای جستجو می‌گویند که تجربه کاربر در سایت شما در بهترین حالت ضعیف است. این باعث می شود که وب سایت شما در رتبه بندی افت کند و به شدت بر ترافیک، تعامل، تبدیل ها و موفقیت کلی دامنه تأثیر بگذارد. این به خصوص در مورد بهینه سازی تلفن همراه یک عامل بزرگ است. در واقع، ۵۲.۲  درصد از کل ترافیک وب سایت در سراسر جهان به طور مستقیم از دستگاه های تلفن همراه، مانند گوشی های هوشمند می آید. این بدان معناست که بیش از نیمی از کاربران اینترنت در جهان اکنون از تلفن های هوشمند خود از طریق لپ تاپ یا دسکتاپ استفاده می کنند. اگر وب سایت شما برای تعامل با موبایل بهینه نشده باشد، مانند سرعت بارگذاری پایین ، طراحی ضعیف سایت موبایل، و ناوبری ضعیف سایت، عملاً بیش از نیمی از مخاطبان احتمالی خود را از خود دور می کنید و در عین حال رتبه بندی موتورهای جستجو را از بین می برید.

بهبود تجربه کاربری با سئو سایت

سئو می تواند شما را به یک برند جهانی تبدیل کند

استراتژی بهینه سازی موتور جستجوی صدا، ارائه محتوای با کیفیت و تجربه کاربری برای مخاطبانی که به دنبال دستیابی به آنها هستید، زمینه بازی نیمه یکنواختی را برای همه شرکت ها فراهم می کند. عصر تجارت الکترونیک و تجارت دیجیتال بهینه شده به این معنی است که دروازه ها از بین رفته اند و همه شرکت ها (بله، از جمله شرکت شما!) می توانند به طور بالقوه از طریق جستجوی ارگانیک به رقبای جهانی تبدیل شوند. در حال حاضر، همه نمی خواهند یک رقیب جهانی باشند و  استراتژی های سئو محلی ابزاری باورنکردنی برای برجسته شدن، به دست آوردن ترافیک، و استقبال از بازدیدکنندگان جدید از رستوران، فروشگاه خرده فروشی و غیره است.

خدمات سئو سایت تارینوتک

ابتدای کار وبسایت مورد بررسی کارشناسان ما قرار خواهد گرفت تا ضعف ها شناسایی شوند. سپس حوزه کاری شما و البته سختی کلمات کلیدی انتخابی مورد بررسی گسترده ای قرار میگیرند تا یک برنامه کلی بر اساس شرایط موجود شکل بگیرد. با توجه به نیاز وبسایت شما محتوا هایی بهینه برای وبسایت تولید خواهند و شد و اگر از وبسایت فروشگاهی بهره میبرید، محصول گذاری انجام شده و یا محصولات موجود در وبسایت، با توجه به الگوریتم ها و محتوای وبسایت بهینه سازی میشوند. لینک سازی داخلی و بهبود سئوی داخلی وبسایت نیز از جمله موضوعاتی به شمار میروند که در طی فرآیند اجرا میشوند. با توجه به قدمت تاسیس وبسایت برای وبسایت شما لینک سازی خارجی و یا همان بک لینک صورت میگیرد و به شما برای گذاشتن مقالاتی تحت عنوان رپورتاژ آگهی در وبسایت های دیگر، پیشنهاد داده خواهد شد تا وبسایت با داشتن بک لینک هایی قدرتمند رشد کند. از جمله خدمات تارینوتک:

  • گالری تصاویر با قالب اختصاصی
  • بنر های تبلیغاتی
  • رپورتاژ های تبلیغاتی
  • مدیریت مطالب
  • مدیریت فایل های تصویری
  • مدیریت مقالات
  • انتشار محتوا
  • لود شدن سریع صفحات
  • بخش معرفی محصولات
  • لینک سازی حرفه ای داخلی
  • لینک سازی قدرتمند خارجی
  • بهینه سازی برای تلفن همراه
  • محصول گذاری بهینه
  • تولید محتوای حرفه ای
  • انطباق محتوا وابسته به مخاطبین هدف

بنابراین، اگر در مورد رشد کسب و کار محلی و یا حضور آنلاین خود از طریق یک استراتژی سئو با تجربه سؤالی دارید، لطفاً همین امروز با تارینوتک تماس بگیرید. ما به عنوان همسایگان محلی، مطمئن خواهیم بود که یک استراتژی جامع سئو را برای اطمینان از قرار گرفتن در معرض موتور جستجو و تعامل، ارائه می‌کنیم و به رشد کسب‌وکار شما همانطور که می‌خواهید کمک می‌کند.  چه بخواهید کنترل چرخ سئو را در دست بگیریم یا بهترین روش‌های سئو را که می‌توانید به تنهایی پیاده‌سازی کنید، راهنمایی کنیم، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

 


  • Alya ۱ سال پیش

    👍ممنون

    پاسخ
  • flw1ir ۱ سال پیش

    I want you because they have best site

    پاسخ
    • مونا مصطفوی ۱ سال پیش

      thanks

      پاسخ