طرز تهیه سوسیس سیب زمینی با قارچ و پنیر پیتزا مثل بیرون در خانه

دستور تهیه سوسیس سیب زمینی با قارچ

سوسیس سیب زمینی با قارچ

 

سوسیس سیب زمینی با قارچ یکی از ساندویچ های بسیار خوشمزه و مخصوص ما ایرانی ها می باشد که در دنیا منحصرفرد می باشد. شما می توانید این ساندویچ خوشمزه را به روش های مختلفی تهیه کنید و با نان دلخواه خود برای یک شام یا نهار خوشمزه تهیه کنید. سوسیس سیب زمینی با قارچ و پنیر پیتزا فوق العاده خوشمزه و لذیذ است که حتی برای تولد ها و مهمانی ها نیز گزینه خوبی می باشد. شما در این رسپی می توانید از سوسیس دلخواه خود استفاده کنید. این رسپی فوق العاده می باشد و شما می توانید این ساندویچ را مثل بیرون در خانه تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه سوسیس سیب زمینی با قارچ و پنیر پیتزا مثل بیرون را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم برای تهیه سوسیس سیب زمینی و قارچ فست فودی

  • سوسیس ۳ عدد
  • سیب زمینی ۲ عدد
  • قارچ ۱۰ عدد
  • فلفل دلمه ۱/۲ عدد
  • رب ۱.۵ ق غذا خوری
  • پنیر پیتزا رنده شده ۱/۲ پیمانه
  • پیاز ۱ عدد
  • نمک، فلفل سیاه، فلفل قرمز، زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه سوسیس سیب زمینی ربی با قارچ و پنیر پیتزا

مرحله اول: آبپز کردن سیب زمینی

ابتدا برای تهیه سوسیس سیب زمینی باید سیب زمینی آن را آماده کنید، برای این کار سیب زمینی را بشورید و داخل قابلمه قرار دهید و با کمی آب بگذارید تا پخته شود و بعد از پخت آب سرد روی آن بگیرید و پوست گرفته و صبر کنید تا خنک شود. سیب زمینی ها را به صورت مکعبی و در یک اندازه برش بزنید و کنار بگذارید.

مرحله دوم: تفت دادن پیاز و سیر

در ادامه داخل یک تابه کمی روغن ریخته و بگذارید تا گرم شود. پیاز را پوست بگیرید و خلالی خرد کنید و داخل تابه با کمی زردچوبه تفت دهید تا سبک شود. در ادامه سوسیس ها را خرد کنید و به همراه کمی روغن داخل یک تابه دیگر هر دو طرف را خوب سرخ کنید و در انتها سیب زمینی را اضافه کنید و به همراه سوسیس کمی تفت دهید و از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم: مخلوط کردن مواد

فلفل دلمه را نگینی ریز خرد کنید و به همراه پیاز کمی تفت دهید تا نرم شود. رب را به همراه ادویه ها اضافه کنید و خوب تفت دهید تا بوی خامی رب گرفته و خوش رنگ شود و در ادامه قارچ های اسلایس شده را اضافه کنید و خوب تفت دهید تا آب قارچ نیز کشیده شود.

مرحله چهارم: تهیه سوسیس سیب زمینی با قارچ

در ادامه مخلوط سوسیس و سیب زمینی را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا مواد یکدست شوند. در انتها نوبت اضافه کردن پنیر می باشد. پنیر را اضافه کنید و درب تابه را برای چند دقیقه قرار دهید تا پنیر ذوب شود و از روی حرارت بردارید و با ترکیبات و سس دلخواه خود سرو کنید. نوش جان

نکات کلیدی در تهیه سوسیس سیب زمینی با قارچ و پنیر پیتز به سبک فست فودی ها

  1. می توانید بجای رب از سس کچاب استفاده کنید.
  2. شما می توانید طبق ذائقه خود مقدار فلفل قرمز را کم و زیاد کنید.
  3. می توانید فلفل دلمه را حذف کنید.

همچنین ببینید  

از
3
دیدگاه