فروش ویژه دستگاه دوربین مدار بسته XVR5108HS-I3 در نمایندگی داهوا

داهوا یکی از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در دنیاست. در حالی که فقط چند سال از ظهور این برند چینی می گذرد، این کمپانی توانسته با تولید و پخش انواع دوربین مداربسته و سیستم های ضبط تصاویر با قابلیت های مختلف، رضایت خریداران سیستم های نظارت تصویری را فراهم کند.

داهوا همچنین همواره تمرکز خاصی روی تولید سیستم های دوربین مداربسته خانگی و مقرون به صرفه دارد. به طوری که موفق شده حرفه ای ترین سیستم ها را در قالب محصولات اقتصادی با حداقل قیمت به بازار عرضه کند.

فروش ویژه دستگاه دوربین مدار بسته XVR5108HS-I3 در نمایندگی داهوا

در این مطلب قصد داریم یکی از محصولات پرفروش داهوا را بررسی کنیم.

دستگاه ۸ کانال داهوا Dahua مدل XVR5108HS-I3

این دستگاه دی وی آر یکی از پرطرفدارترین دستگاه های ۸ کانال داهوا می باشد که با قابلیت های جدید و پیشرفته تولید شده است.

دستگاه XVR5108HS-I3 قادر است تا ۸ کانال HD و یا آنالوگ را تا کیفیت حداکثر ۵ مگاپیکسل با کابل کواکسیال پشتیبانی کند و علاوه بر آن می تواند تا ۴ کانال را نیز به صورت IP پشتیبانی کند. یعنی اگر بخواهید از حداکثر تعداد کانال های این دستگاه استفاده کنید جمعا ۱۲ کانال دوربین مداربسته خواهید داشت.

مزیت هوش مصنوعی و تشخیص چهره در دستگاه XVR5108HS-I3

قابلیت های هوش مصنوعی از جمله جدیدترین ویژگی های دستگاه های داهوا هستند که در مدل XVR5108HS-I3 گنجانده شده است. این قابلیت به شما کمک می کند که بتوانید روی یک کانال HD ، ویژگی تشخیص چهره را فعال کنید تا از چهره اشخاصی که از مقابل دوربین عبور می کند عکس گرفته شود. هوش مصنوعی چهره اشخاص را تحلیل می کند و با مشخصه های جنسیت (مرد و زن) ، رده سنی ( خردسال،جوان، میانسال، کهنسال) ، وجود عینک و ریش روی صورت و حتی حالت چهره، تصاویر را ذخیره می کند.

بعدا می توانید از ویژگی جستجوی چهره استفاده کنید. مثلا قادر خواهید بود تمامی آقایانی که در رده سنی میانسال طی یک هفته گذشته از مقابل دوربین گذشته اند را جستجو کنید. اینکار باعث می شود خیلی سریع به اهداف خود برسید و ویدیوهای مورد نظر خود را بدون اتلاف وقت و انرژی پیدا کنید.

از دیگر ویژگی های جالب این دستگاه می توان به هشدار ورود اشخاص غریبه اشاره کرد. به این صورت که می توانید یک تعداد از چهره های آشنا را درون دستگاه ذخیره کنید و اسم هر یک را وارد کنید. سپس دستگاه را روی حالتی تنظیم کنید که هر کس غیر از چهره های آشنا، وارد تصویر شد بلافاصله دستگاه یک پیام هشدار را روی صفحه به نمایش درآورد یا اینکه آن هشدار را از طریق Notification به گوشی موبایل شما ارسال کند. به این شکل به محض ورود افراد غریبه می توانید تصاویر را چک کنید.

قابلیت های هوش مصنوعی AI همچنین باعث تقویت سیستم تشخیص انسان و وسیله نقلیه شده و از بروز خطا در جاهایی که نیاز به هشدار تشخیص حرکت است جلوگیری می کند. با این توضیح که خیلی وقت ها حرکت های اضافی مثل حرکت شاخه و برگ درختان در تصاویر باعث ایجاد بروز خطا در دستگاه های قدیمی تر می شد ولی در دستگاه های سری جدید مثل XVR5108HS-I3 انسان و وسیله نقلیه به راحتی قابل تفکیک هستند.

قابلیت P2p و انتقال تصویر بدون نیاز به IP استاتیک

اگر قصد خرید دستگاه ضبط تصاویر دوربین مدار بسته را داشته باشید ممکن است بخواهید از راه دور تصاویر دوربین های مداربسته خود را ببینید.

دستگاه XVR5108HS-I3 این قابلیت را دارد که به راحتی آن را به یک مودم اینترنت وصل کنید و از طریق نرم افزار داهوا روی گوشی، تبلت یا کامپیوتر تصاویر را مشاهده کنید.

قابلیت P2P در واقع شما را از خرید IP استاتیک بی نیاز می سازد. لازم به ذکر است داهوا یکی از معدود برند هایی است که در حال حاضر قابلیت P2P آن در ایران کار می کند.

خروجی های دستگاه XVR5108HS-I3

این دستگاه را می توانید از طریق قابل HDMI به تلویزیون ها یا مانیتورهای دارای ورودی HDMI وصل کنید. برای اینکار یک خروجی HDMI روی دستگاه تعبیه شده است. همچنین یک خروجی با کیفیت پایین تر VGA نیز برای اتصال به مانیتورها یا تلویزیون های قدیمی تر نیز در نظر گرفته شده است.

همچنین یک خروجی صدا برای اتصال به اسپیکر و یک پرت Lan نیز برای اتصال به شبکه در این دستگاه وجود دارد.

قیمت دستگاه XVR5108HS-I3

رده قیمتی این دستگاه در سطح متوسط قرار دارد و مناسب افرادی است که میخواهند یک دستگاه ۸ کانال داهوا را با هزینه ای متوسط داشته باشند. این دستگاه را می توانید با بهترین قیمت از نمایندگی داهوا در ایران خریداری کنید.