طرز تهیه املت پنیری با قارچ ساده و حرفه ای با پنیر پیتزا و سبزی معطر

دستور پخت املت پنیری با قارچ

طرز تهیه املت پنیری

 

املت پنیری با قارچ یکی از غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ است که می توانید به عنوان یک وعده سبک نوش جان کنید و از طعم و مزه فوق العاده آن لذت ببرید. املت پنیری را می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه آماده کنید و در زمان هایی که وقت زیادی برای درست کردن غذا ندارید تهیه کنید و نوش جان کنید. تخم مرغ به همراه پنیر یک وعده غذایی با پروتئین زیاد می باشد که شما را به مدت زیادی سیر نگه می دارد و ترکیب ابن دو تا مزه بسیار متفاوت و خوشمزه می شود. فقط کافی است یک بار این غذای خوشمزه را امتحان کنید تا در لیست غذاهای مورد علاقه شما قرار بگیرد. شما می توانید این املت را برای شام یا عصرانه خوشمزه نیز تهیه کنید.  امروز قصد داریم در پارسی دی طرز تهیه املت پنیری با قارچ را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم برای تهیه املت پنیری با قارچ

  • تخم مرغ ۳ عدد
  • پنیر پیتزا ۲ ق غذا خوری
  • جعفری ۱/۲ پیمانه
  • قارچ ۵ عدد
  • سبزی معطر به مقدار لازم
  • نمک . فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه املت پنیری خوشمزه و ساده

مرحله اول: آماده سازی مواد

ابتدا جعفری را بشورید و بگذارید خشک شود. سپس روی تخته برش آن را ریز خرد کنید. قارچ ها را بشورید و پوست نازک روی قارچ را بگیرید و روی تخته برش در صورت تمایل ریز یا درشت خرد کنید. در یک کاسه ای تخم مرغ ها را بشکنید و ادویه ها را که شامل نمک و فلفل سیاه است به تخم مرغ اضافه کنید. سپس قارچ های خرد شده را اضافه کنید و با همزن دستی هم بزنید تا تخم مرغ ها از لختگی خارج شود. سپس پنیر پیتزا را به تخم مرغ ها اضافه کنید و با همزن دستی دوباره هم بزنید تا پنیر داخل تخم مرغ پخش شوند و داخل مواد مخلوط شوند. سپس جعفری های خرد شده را به مخلوط اضافه کنید و هم بزنید و در صورت تمایل هر سبزی معطر که دارید را به مواد اضافه کنید. می توانید مقداری پیازچه هم به مواد اضافه کنید.

مرحله دوم: پخت مواد

در ماهیتابه مناسب مقداری روغن بریزید و اجازه دهید روی شعله ملایم گرم شود و بعد از گرم شدن روغن، مواد از قبل آماده شده را به ماهیتابه بریزید و اجازه دهید به مدت ۷ تا ۱۰ دقیقه مواد پخته شوند. می توانید درب تابه را قرار دهید تا مواد کاملا مغز پخت شوند و پنیر پیتزا داخل مواد ذوب شود و حالت کشدار بگیرد. با این روش می توانید املت را با استفاده از یک کفگیر به صورت ورقه ای بلند کنید و داخل ظرف مناسب سرو کنید. می توانید روی املت پنیری را با استفاده از سبزیجانت تازه و حتی خیار رنده شده تزئین کنید و همراه با نان داغ سرو کنید. نوش جان.

نکات کلیدی برای تهیه املت پنیری

  1. می توانید برای عطر و طعم بیشتر داخل املت پیازچه ریز شده بریزید.
  2. می توانید از هر نوع سبزی معطری داخل مواد استفاده کنید.
  3. می توانید داخل املت را از مواد دیگر پر کنید و به صورت ساندویچی بپیچید.
  4. می توانید از پنیر ورقه ای یا چدار استفاده کنید.
  5. می توانید از پنیر صبحانه یا هر نوع پنیر دیگر استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
4
دیدگاه