چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4

چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4 جزء یکی از اپوکسی‌های قدرتمند و پرچمدار در زمینه‌ی کاشت میلگرد است که با خارج‌شدن چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V3 از خط تولید، به بازار عرضه شد.

چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4

 

چسب هیلتی HILTI RE 500 V4 بر پایه‌ی رزین اپوکسی است که برای کاشت و اتصالات سنگین و حساس قابل‌استفاده است. طبق آزمایشات و تأییدیه‌هایی که چسب کاشت آرماتور هیلتی RE 500 V4 توانسته است کسب کند، از بالاترین میزان تحمل بار در صنعت برخوردار است و به همین دلیل جزء بهترین اپوکسی در صنعت ساخت‌وساز شناخته می‌شود.

از مزیت‌های مهم این چسب کاشت میلگرد هیلتی وی فور می‌توان به کیفیت و مقاومت بالا، مقاومت استاتیکی، مکانیکی و شیمیایی بالا، عملکرد و بازدهی مطلوب و ظرفیت باربری فوق‌العاده‌ی این چسب هیلتی اشاره کرد.

از این چسب کاشت میلگرد قدرتمند هیلتی می‌توان در انواع بتن‌های ترک‌دار و بدون ترک و همچنین خشک، مرطوب و اشباع‌شده از آب استفاده کرد که قابلیت استفاده در فاصله‌های کم در لبه‌ی آزاد بتن را نیز دارد.

اگر شما عزیزان هم قصد خرید چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4 را دارید می‌توانید آن را دست‌اول و بدون واسطه از تیک سازه خریداری کنید.

برای اطلاعات بیش تر از چسب های کاشت میلگرد می توانید به وب سایت تیک سازه، اینستاگرام تیک سازه، تلگرام تیک سازه، نماشا و کانال ما در یوتیوب مراجعه کنید.

مجموعه تیک سازه به‌عنوان واردکننده‌ی تخصصی محصولات هیلتی آن‌ها را با نازل‌ترین قیمت وارداتی به شما خریداران محترم عرضه می‌دارد. شما می‌توانید انواع چسب کاشت میلگرد هیلتی را با تاریخ انقضای بلندمدت از از تیک سازه خریداری کنید.

برای دریافت قیمت، به نمایندگی فروش چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4 در تیک سازه مراجعه کنید.

شما می‌توانید چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500 V4 را از نمایندگی هیلتی در سراسر ایران ازجمله شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و… خریداری کنید.

جهت اطلاع از قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4 می‌توانید با واردکننده‌ی تخصصی محصولات هیلتی در ارتباط باشید و این چسب کاشت میلگرد هیلتی را با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

۰۹۲۰-۲۷۵-۲۵۰۰

tiksaze.com

اطلاعات فنی چسب هیلتی RE 500 V4 :

نام محصولچسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500 V4
رنگقرمز
وزن۷۵۰ گرم
حجم۵۰۰ میلی‌لیتر
طول عمرعمر مفید ۱۰۰ سال
تاریخ انقضا۱۲ ماه پس از تولید
نوع گانگان تزریق هیلتی HDM 500
نوع کارتریجکارتریج مشکی
استفاده در بتن‌ترک‌خورده و بدون ترک
استفاده در محیطخشک، مرطوب و اشباع‌شده از آب
نوع بسته‌بندیسوسیجی دوجزئی
برندهیلتی HILTI
ساختآلمان

 

 

چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4 چیست؟

چسب کاشت آرماتور هیلتی RE 500 V4 یک چسب دوجزئی بر پایه‌ی رزین اپوکسی و هاردنر است که در بسته‌بندی‌های سوسیجی به بازار عرضه می‌شود. این چسب از قدرت باربری بسیار خوبی برخوردار است و عمر مفید این چسب ۱۰۰ سال است که شما می‌توانید در اتصالات حساس و سنگین از این چسب استفاده کنید.

همچنین چسب هیلتی RE 500 V4 برای مقاوم‌سازی سازه و ساختمان در برابر زمین‌لرزه استفاده می‌شود زیرا دارای تأییدیه‌های C1 و C2 است. این چسب را می‌توانید در فصول مختلف سال استفاده کنید زیرا این چسب قابلیت استفاده تا دمای ۵- درجه سانتی‌گراد را دارد. چسب کاشت میلگرد هیلتی وی فور در برابر خوردگی مقاومت بالایی دارد و همچنین از میلگرد یا بولت کاشته شده در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی محافظت می‌کند.

ویژگی‌های چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4 :

ویژگی‌های چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4 :

چسب کاشت راد هیلتی RE 500 V4 نمونه‌ی بهبود یافته‌ی چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500 V3 است که از مزایای قابل‌توجهی برخوردار است.

برخی از ویژگی‌های انکر شیمیایی هیلتی RE 500 V4 عبارت‌اند از:

  1. ظرفیت و قدرت باربری بالا
  2. قابل‌استفاده در عمق ۵۰ متر
  3. فاقد استرین و در نتیجه بدون بو
  4. تأییدیه‌ی زلزله در محیط‌های لرزه‌خیز
  5. قابل‌استفاده در فاصله کم از لبه‌ی بتن آزاد
  6. دارای قدرت پیوندی بالا در بتن‌های مسلح و غیرمسلح
  7. قابلیت استفاده در محیط‌های خشک، مرطوب و اشباع‌شده از آب

کاربرد چسب کاشت آرماتور هیلتی HILTI RE 500 V4 :

زمینه تخصصی استفاده از این اپوکسی در صنعت ساختمان‌سازی و عمران است که برای کاشت انواع میلگردها و انواع بولت‌‌ها استفاده می‌شود.

از کاربردهای چسب هیلتی RE 500 V4 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابل‌استفاده در اتصالات سازه‌ای و غیرسازه‌ای فلزی
  • مقاوم‌سازی و بهسازی ساختمان‌ها و سازه‌های بتنی
  • بازسازی انواع ساختمان‌ها، پل‌ها و تقویت اعضای بتنی
  • اتصال صفحات پلیت در بتن‌های بدون ترک و ترک‌خورده
  • قابل‌استفاده در محیط‌های لرزه‌خیز و بتن‌های ترک‌خورده
  • کاشت انواع میلگرد و انواع بولت در دال، دیوار، ستون، پله و..

تفاوت چسب هیلتی HILTI RE 500 V4 با چسب هیلتی HILTI RE 500 V3 :

چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500 V4 و چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500 V3 هر دو قابلیت استفاده در بتن‌های ترک‌دار و بدون ترک را دارند. همچنین از آن‌ها می‌توان در محیط‌های اشباع‌شده از آب و مرطوب نیز استفاده کرد و به دلیل مقاومت بالایی که در برابر خوردگی دارند یک ویژگی قابل‌توجه و مهم دارند.

به دلیل مقاومت بالای آن‌ها در برابر خوردگی، این اپوکسی‌ها قابلیت استفاده در آب‌های اسیدی و آب‌های شور دریا را دارند و دچار خوردگی نمی‌شوند.

تنها تفاوت این دو چسب کاشت میلگرد هیلتی، مقاومت بالای چسب کاشت میلگرد هیلتی وی فور در برابر نیروهای دینامیکی و لرزه‌ای است که در مقایسه با چسب کاشت میلگرد هیلتی V3 عملکرد و بازدهی بهتری از خود نشان داده است.

تفاوت چسب هیلتی HILTI RE 500 V4 با چسب هیلتی HILTI RE 500 V3 :

تاریخ انقضای چسب هیلتی RE 500 V4 :

از موارد مهم در خرید چسب کاشت میلگرد، تاریخ انقضای چسب است که باید هنگام خرید به آن دقت کرد. تاریخ انقضای چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4 بر روی درپوش پلاستیکی آن حک شده است و این چسب از زمان تولید تا ۱۲ ماه قابل‌استفاده است.

خرید چسب هیلتی HILTI RE 500 V4 :

از مهم‌ترین تجهیزات در پروسه‌ی کاشت میلگرد، انتخاب چسب کاشت میلگرد مناسب باتوجه‌به عملکرد و میزان باربری سازه است. مجموعه‌ی تیک سازه مفتخر است که به‌عنوان واردکننده‌ی تخصصی محصولات هیلتی آماده‌ی خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. شما می‌توانید انواع چسب‌های هیلتی از جمله چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500 V4 را از تیک سازه با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

جهت ثبت سفارش و خرید چسب هیلتی HILTI RE 500 V4 با قیمت وارداتی با تیک سازه در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

۰۹۲۰-۲۷۵-۲۵۰۰

tiksaze.com

نمایندگی چسب کاشت میلگرد هیلتی HILTI RE 500 V4 :

در حال حاضر تیک سازه در شهرهای مختلف ایران ازجمله: تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کیش، قشم، بندرعباس، تبریز، ارومیه، مازندران، گیلان، رشت، ساری، آمل، آستارا، شیراز، چهارمحال‌وبختیاری، عسلویه، شمال، کرمانشاه، یزد، قم، همدان، زاهدان، بوشهر، زنجان، بروجن، قزوین، خرم‌آباد، بیرجند، سمنان، کرمان، اردبیل، بجنورد، گرگان، خارک، اهواز، چابهار، سنندج، اراک، ایلام، یاسوج نمایندگی چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500 V4 را ندارد، اما به‌عنوان واردکننده‌ی تخصصی محصولات هیلتی مراکز فروش فعال در سراسر کشور دارد.

جهت خرید چسب هیلتی RE 500 V4 با نازل‌ترین قیمت و بدون واسطه با مجموعه تیک سازه در ارتباط باشید.

۰۹۲۰-۲۷۵-۲۵۰۰

tiksaze.com

قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی RE 500 V4 :

شما عزیزان می‌توانید با استفاده از تلفن همراه هوشمند در نسخه‌های اندروید یا آیفون و یا از نسخه‌های دسکتاپی با سرچ در مرورگر کروم یا فایرفاکس وارد سایت تیک سازه شوید. در سایت تیک سازه شما می‌توانید قیمت آپدیت محصولات هیلتی را مشاهده کنید و در کمترین زمان آن‌ها را خریداری کنید.

جهت اطلاع از قیمت چسب هیلتی HILTI RE 500 V4 یا کارشناسان و مشاوران تیک سازه در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباطی تیک سازه:

۰۹۲۰-۲۷۵-۲۵۰۰

tiksaze.com