طرز تهیه صبحانه انگلیسی ساده، خوشمزه و کامل به روش کافی شاپی

طرز تهیه صبحانه انگلیسی

 

یکی از انواع صبحانه های معروف به خصوص در ایران است که امروزه در کافه ها ترند شده و بسیار پر طرفدار است این صبحانه انگلیسی خوشمزه از سبزیجات به همراه بیکن و سوسیس و قارچ و نان تست و گوجه فرنگی تهیه می شود و بسیار خوشمزه و یک صبحانه کامل است و به همراه یک چای یا قهوه فوق العاده می شود. اما این صبحانه خوشمزه بیشتر در ایرلند و بریتانیا سرو می شود و به قدری در این کشور محبوب است که در کافه ها یا رستوران در هر زمان از روز به صورت ۲۴ ساعته سرو می شود چون به قدری خوشمزه و کامل است که می تواند یک وعده غذایی باشد اما ایده صبحانه انگلیسی که یک غذای ملی می باشد در قرن ۱۳ و به خانه های روستایی که مردم اعیانی و پولداری داشتند بر می گردد آنها برای سنت مهمانی نوازی این صبحانه را آماده می کردند حالا شما می توانید با تهیه کردن مواد لازم، برای خانواده و خود یک صبحانه انگلیسی بسیار به صرفه در منزل تهیه کنید. امروز در پارسی دی طرز تهیه صبحانه انگلیسی را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم 

نان تست۴ عدد
سوسیس۵ عدد
کالباس یا بیکن۴ ورق
قارچ۵ عدد
گوجه گیلاسی۵ عدد
کنسرو لوبیا۱ قوطی
تخم مرغ۲ عدد
نمک، فلفل سیاهبه مقدار لازم

طرز تهیه صبحانه انگلیسی به روش کافی شاپی

مرحله اول: آماده سازی سوسیس و بیکن

ابتدا سوسیس ها را از پوسته خارج کنید و با چاقو به صورت مثلثی یا دلخواه خط ایجاد کنید و بعد داخل یک تابه گریل مقداری کره ریخته و سوسیس ها را کمی سرخ کنید سپس بیکن ها را اضافه کنید بهتر است حرارت کم باشد تا سوسیس ها خوب سرخ شوند سپس از تابه خارج کنید و داخل یک دیس بزرگ قرار دهید.

مرحله دوم: آماده سازی قارچ و گوجه

داخل همان تابه یا تابه ای دیگر کمی کره بریزید و قارچ ها را اگر ریز است به صورت درسته سرخ کنید و یا اگر درشت است اسلایس کنید و با حرارت بالا تفت دهید تا آب آن کشیده شود سپس از تابه خارج و گوجه گیلاسی ها را داخل تابه سرخ یا گریل کنید قارج و گوجه را نیز داخل دیس قرار دهید.

مرحله سوم: آماده سازی نان تست

در ادامه نان تست ها را به صورت مثلثی برش بزنید یعنی یک خط مورب از وسط بزنید و داخل تابه با کمی کره خوب سرخ کنید تا طلایی و تست شود سپس از تابه خارج و در سینی مد نظر قرار دهید و بعد کنسرو لوبیا را که از ۲۰ دقیقه جوشاندید داخل یک کاسه بریزید و داخل دیس صبحانه قرار دهید.

مرحله چهارم: تهیه صبحانه انگلیسی

حالا داخل تابه کمی کره ریخته و تخم مرغ ها را بشکنید و بدون هم زدن صبر کنید تا خودش را بگیرد سپس کمی نمک و فلفل سیاه را روی آن بپاشید و داخل دیس قرار دهید نوش جان.

فوت و فن های دستور پخت صبحانه انگلیسی در خانه

  1.  می توانید به دلخواه از کلم بروکلی یا سبزیجات دلخواه استفاده کنید.
  2. می توانید لوبیا را خودتان در منزل تهیه کنید.
  3. از هر نوع سوسیس یا بیکن دلخواه استفاده کنید.

همچنین ببینید  

از
1
دیدگاه