روش‌های فروش اینترنتی محصول با کمترین سرمایه

مدتی است که خرید اینترنتی خیلی زیاد شده و اکثر مردم کالاهای موردنیازشان را به صورت آنلاین خریداری می‌کنند. همین موضوع باعث شده است که مغازه‌ها و کسب و کارهای سنتی به فکر ورود به فضای مجازی بیفتند. اگر شما هم یکی از همین افراد هستید، سرمایه لازم برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی اولین چالشی است که پیش روی شما قرار دارد.

قطعا بدون خرج کردن پول نمی‌توانید از طریق فضای مجازی درآمدی داشته باشید. با این حال برای کسب درآمد از اینترنت و فروش محصول در آن، به سرمایه زیادی نیاز ندارید. در ادامه به شما می‌گوییم که چطور با کمترین سرمایه، کالاهای خودتان را به صورت آنلاین بفروشید.

فروش محصول از طریق سایت

یکی از بهترین راه‌های فروش محصول در اینترنت این است که یک سایت فروشگاهی داشته باشید و محصولات‌تان را از طریق آن بفروشید. احتمالا همین الان می‌گویید که چطور یک سایت بسازم؟ من که اصلا طراحی سایت بلد نیستم!

خب در جواب‌تان باید گفت که می‌توان با دریافت آموزش ساخت فروشگاه،  خیلی ساده فروشگاه اینترنتی بسازیم و درآمد کسب کنیم.

بعضی از این روش‌ها سخت و پیچیده هستند؛ اما روش‌هایی هم وجود دارد که با هزینه کم و به راحتی، بتوانید سایت اینترنتی برای خودتان تهیه کنید.

فروش محصول از طریق سایت

اصولا یک سایت اینترنتی به وسیله کدنویسی تولید می‌شود، با این وجود سرویس‌هایی هستند که این کار را برای شما انجام داده‌اند.
این سرویس‌ها یک سایت کامل را در اختیار شما قرار می‌دهند و فقط لازم است قسمت‌های مختلف آن را به دلخواه خودتان تغییر دهید. به این سرویس‌ها فروشگاه ساز می‌گویند.

مزیت اصلی فروشگاه ساز این است که نیازی به دانش برنامه نویسی برای طراحی سایت با آن ندارید. به همین دلیل هرکسی به راحتی می‌تواند سایت خودش را با فروشگاه ساز درست کند.

از طرف دیگر هزینه طراحی سایت با فروشگاه ساز خیلی به صرفه و کمتر از سایر روش‌های طراحی سایت است. در نتیجه برای ساخت فروشگاه اینترنتی با فروشگاه سازها به سرمایه زیادی احتیاج ندارید.

اگر در اینترنت جستجو کنید متوجه می‌شوید که سرویس‌های فروشگاه ساز زیادی وجود دارند. برای انتخاب بهترین فروشگاه ساز باید چند نکته زیر را در نظر بگیرید:

  • کار با فروشگاه ساز ساده و راحت باشد
  • آموزش‌های لازم را در اختیار شما قرار دهد
  • برای راهنمایی و کمک به شما پشتیبانی داشته باشد
  • قالب‌های متنوع و استانداردی برای سایت فروشگاهی داشته باشد
  • امکانات لازم برای طراحی بهترین سایت فروشگاهی را در اختیار شما قرار بدهد

با در نظر گرفتن این موارد، می‌توانیم فروشگاه ساز پرتال را به شما معرفی کنیم. کار کردن با پرتال و طراحی سایت با آن بسیار ساده و سریع است.

علاوه‌بر این، پرتال تعدادی ویدیو آموزشی تهیه کرده است که در آن‌ها نحوه کار با پنل فروشگاه ساز به صورت کامل توضیح داده شده است. در ضمن اگر در مراحل طراحی سایت نیاز به راهنمایی داشتید، تیم پشتیبانی پرتال همیشه پاسخگوی شماست.

 

روش‌های فروش اینترنتی محصول با کمترین سرمایه

پرتال حدود ۵۰ قالب جذاب و منحصربه‌فرد دارد که تمام استانداردهای طراحی وب در آن‌ها رعایت شده است. در کنار این موارد فروشگاه ساز پرتال امکاناتی ویژه برای تمام فروشگاه‌های اینترنتی قرار داده است تا راحت‌تر بتوانید محصولات خودتان را در اینترنت بفروشید. این امکانات عبارتند از:

  • قابلیت اتصال به درگاه‌های پرداخت اینترنتی متنوع
  • اتصال به الوپیک و پست رسان برای ارسال سریع کالا
  • تعریف کوپن تخفیف برای مشتریان
  • اتصال آسان به سرویس‌های چت آنلاین
  • قرار گرفتن سایت در موتورهای جستجوی محصول ترب و ایمالز
  • قابلیت خرید سریع برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها
  • اتصال به پنل پیامکی

و تعداد زیادی قابلیت دیگر که به فروش کالاهای شما در اینترنت کمک زیادی می‌کنند. با این قابلیت‌ها دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید و فرآیند خرید محصول توسط مشتریان به سادگی انجام می‌شود.

در نهایت باید بگوییم که تمام این امکانات و قابلیت‌ها با یک هزینه بسیار مناسب در دسترس شما قرار می‌گیرد و لازم نیست سرمایه زیادی داشته باشید.

ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

یک راه دیگر برای فروش محصول در اینترنت آن هم با کمترین هزینه وجود دارد. در این روش شما در اینستاگرام یک پیج می‌سازید و محصولات خودتان را داخلش قرار می‌دهید. تا این جای کار لازم نیست حتی ۱ ریال هم هزینه کنید، اما دیده شدن در اینستاگرام و پیدا کردن مشتری برای شما هزینه دارد.

در حالت ایده‌آل برای جذب ۱ فالوور که تازه ممکن است از شما هم خرید نکند، باید چیزی حدود ۱۰۰۰ تومان هزینه کنید. با این حساب جذب ۱۰۰۰ فالوور برای شما حدود ۱ میلیون تومان هزینه دارد.

علاوه‌بر این، مدیریت و ثبت سفارش در اینستاگرام زمان زیادی از شما می‌گیرد و ممکن است حجم درخواست‌ها آن قدر زیاد شود که مجبور باشید یک ادمین استخدام کنید.

خلاصه این که فکر نکنید چون ساخت پیج در اینستاگرام رایگان است پس فعالیت و فروش محصول در آن هیچ هزینه‌ای ندارد.

ساخت فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام

برای این که کارتان راحت شود و همچنین بیشتر دیده شوید، پیشنهاد می‌کنیم از سایت و اینستاگرام در کنار هم استفاده کنید. یعنی پیج شما فقط ویترینی برای نمایش کالا باشد و مشتریان برای خرید به سایت شما بیایند و به راحتی محصولات موردنیازشان را سفارش دهند.

فروش اینترنتی به سرمایه زیادی احتیاج ندارد

همانطور که در این مطلب متوجه شدید، برای فروش اینترنتی به جیب پرپول نیازی ندارید. یک سایت ساز نیاز دارید که سایت اینترنتی برای خودتان بسازید. به همین راحتی صاحب یک وب سایت می‌شوید و از آن به درآمد می‌رسید.

برای شروع ساخت فروشگاه و سایت اینترنتی، همین الان به وب‌سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روز‌های شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۲۲ و روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت ۹ الی ۱۷ با شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ داخلی ۲ تماس بگیرید.