طرز تهیه ساندویچ مرغ با سس مخصوص همراه با قارچ و جعفری

طرز تهیه ساندویچ مرغ با سس مخصوص

 

یکی از انواع ساندویچ های مرغ می باشد که بسیار لذیذ و خوشمزه می باشد این سس از جعفری و انواع مایونز تهیه شده و در کنار این ساندویچ خوشمزه بسیار دلچسب است و می توانید برای یک شام سبک و یا پیک نیک نیز این ساندویچ را تهیه کنید شما می توانید ساندویچ مرغ با سس مخصوص را با نان تست یا نان باگت تهیه کنید و در کنار آن از سیب زمینی سرخ کرده استفاده کنید این ساندویچ مرغ با سس مخصوص فوق العاده خوشمزه است و اگر طرفدار دستورهای ساندویچی برای روزهای تعطیل هستید این رسپی را دنبال کنید. امروز در پارسی دی ساندویچ مرغ با سس مخصوص و قارچ و جعفری را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم 

سینه مرغ۱ عدد
قارچ۹ عدد
پیاز۱ عدد
رب گوجه فرنگی۱ ق غذا خوری
سیر۴ حبه
جعفری۵۰ گرم
سس مایونز۲ ق غذا خوری
سس رنچ۱/۲ ق غذا خوری
سس کچاپ۱/۲ ق غذا خوری
سس خردل۱/۲ ق غذا خوری
سس گلوریانوک ق چای خوری
خیارشور۴ عدد
پیازچه۳ دسته
روغن زیتونبه مقدار لازم
نمک، فلفل سیاه، پولبیبر، آویشن، پودر سیر پودر پیاز و برگ بوبه مقدار لازم

طرز تهیه ساندویچ مرغ با سس مخصوص

مرحله اول: پخت سینه مرغ

برای پخت مرغ می توانید از ادویه های مخلتف استفاده کنید حالا مرغ را به همراه کمی روغن زیتون و نمک و فلفل سیاه و ۱ عدد برگ بو و دو حبه سیر داخل قابلمه ریخته و مقداری آب روی آن بریزید و بگذارید تا سینه مرغ کاملا پخته و آبپز شود.

مرحله دوم: تفت دادن پیاز و قارچ

در ادامه قارچ ها را بشورید و آن ها را خشک کنید سپس اسلایس کرده و بعد حبه سیر باقی مانده را پوره کنید در ادامه پیازهای خلالی را داخل تابه ریخته و کمی سرخ کنید تا طلایی شود سپس قارچ را اضافه کنید و تفت داده تا آب قارچ کشیده شود سپس سیر را به همراه فلفل سیاه و کمی آویشن و پولبیبر اضافه کنید و از روی حرارت بردارید.

مرحله سوم: مخلوط کردن مواد

سینه مرغ را بعد از پختن بگذارید تا خنک شود سپس از استخوان ها جدا کنید و با چاقو خرد کنید و در یک ظرف ریخته و مخلوط پیاز و قارچ را نیز اضافه کنید و کنار بگذارید.

مرحله چهارم: تهیه سس مخصوص

برای تهیه سس ابتدا جعفری را پاک کنید و بشورید سپس ساطوری ریز خرد کنید پیازچه را نیز به همین ترتیب خرد کنید سپس داخل یک کاسه تمام سس های گفته شده را به همراه خیارشور رنده شده و کمی ادویه بریزید و هم بزنید.

مرحله پنجم: تهیه ساندویچ مرغ با سس مخصوص

حالا نان ساندویچی را باز کنید و کمی از سس تهیه شده و گوجه حلقه شده بریزید و بعد از مواد مرغی بریزید و کمی سس روی آن ریخته و میل کنید نوش جان.

فوت و فن های دستور پخت ساندویچ مرغ با سس مخصوص

  1. از هر نوع ادویه دلخواه می توانید برای پخت و یا مزه دار کردن سس استفاده کنید.
  2. برگ بو بوی زهم مرغ را می گیرد.
  3. می توانید در نان تست ریخته و ساندویچ مرغ با سس مخصوص را گریل کنید.

همچنین ببینید  

طرز تهیه ساندویچ مرغ با سس مخصوص همراه با قارچ و جعفری
5 (100%) 1 votes