10 مدل روان نویس ارزان با کیفیت عالی

پیش از خرید هر محصولی لازم است تا به ویژگی‌هایی که آن محصول دارد، توجه لازم را داشته باشیم. بدانیم از آن محصول قرار است چه استفاده‌ای را داشته باشیم و دقیقا کدام یک از آن ویژگی‌ها برای ما اهمیت دارد. خرید روان نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای خرید یک روان نویس با کیفیت نیز باید نکاتی را در نظر گرفت. نکاتی که با استفاده از آن بتوان روان نویس خوب و باکیفیتی را تهیه کرد. روان نویسی که هزینه معقولی داشته باشد. در ادامه ابتدا به برخی ویژگی‌های لازم برای یک روان نویس می‌پردازیم و پس از آن برخی مدل‌های موجود روان نویس ارزان را معرفی می‌کنیم. امید است با خواندن این مقاله بتوانید انتخاب مناسبی برای روان نویس مدنظر خود داشته باشید.

 

مهم‌ترین نکات در هنگام خرید روان نویس:

  1. در اولین قدم باید به وزن روان نویس توجه کنیم. چرا که از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورتی که وزن روان نویس بالا باشد ممکن است در دراز مدت دست شما را خسته کند. روان نویس از انواع بدنه‌های مختلف از جمله بدنه فلزی، پلاستیکی و جنس‌های دیگری ساخته می‌شود. جنس‌های مختلفی که در وزن روان نویس تفاوت بسیاری را ایجاد می‌کنند و این نکته را بسیار حائز اهمیت می‌سازند. معمولا روان نویس‌هایی که بدنه پلاستیکی دارند، وزن کمتری دارند و برای استفاده روزمره‌ مناسب‌تر هستند.
  2. در قدم دوم روان نویسی را انتخاب کنید که دارای جوهر با کیفیت باشد و بر روی ورق کاغذ پخش نشود. البته به راحتی بر روی کاغذ کشیده شود و استفاده از آن آزاردهنده نباشد. در بحث جوهر روان نویس نکته مهم این است که از مخزنی استفاده شده باشد که ضد نشت باشد.
  3. از دیگر نکات در هنگام خرید این نوشت افزار، طراحی بدنه آن است که باید مناسب شغل و حرفه شما باشد. شما با در دست گرفتن آن احساس راحتی کنید و این مسئله موجب ایجاد مانعی برای سرعت عملکرد شما در کار نشود
  4. بهتر است‌ روان نویس شما دارای گیره برای اتصال به برگه یا کت و لباس شما باشد. قبل از خرید روان نویس حتما آن را تست کنید تا از نکته‌های گفته شده برخوردار باشد.
  5. روان نویس‌ها با توجه به نوع بدنه، نوع جوهر و مدل طراحی آن‌ها از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند. البته که برند‌های مختلف دارای قیمت‌های متفاوت هستند.

روان نویس

 

در ادامه به معرفی ده مدل از روان نویس‌های با کیفیت و قیمت مناسب موجود در بازار می‌پردازیم. امید است که پس از خواندن این روان نویس‌ها بتوانید انتخاب خوبی برای خرید خود را داشته باشید.

  1. روان نویس پنتر

این روان نویس که محصول کشور استرالیا است برای کاربرد روزمره و عادی استفاده می‌شود.قطر نوشتاری این روان نویس ۰.۴ میلی‌متر بوده و نوک آن نمدی است. ویژگی که سبب می‌شود تا این روان نویس از قابلیت نگارش نرم و روانی برخوردار باشد. بدنه پلاستیکی  و مثلثی دارد. نکته‌ای که سبب می‌شود تا روان نویس بر روی سطوح مختلف نغلتد. همچنین این روان نویس دارای طراحی ارگونومیک است. طراحی که استفاده از آن را بسیار ساده‌تر کرده و با استفاده از آن کنترل بیشتری بر روان نویس می‌توان داشت. طول هر یک از این روان نویس‌ها ۱۶.۵ سانتی‌متر و وزن هر یک ۴ گرم است. ضمنا این روان نویس با داشتن درپوش گیره‌دار برای ثابت نگه داشتن روی لبه کاغذ گرینه مناسبی به شمار می‌رود.

روان نویس پنتر

  1. روان نویس استدلر

این روان نویس نیز، مانند روان نویس قبلی به منظور استفاده روزمره و عادی استفاده می‌شود. دارای قطر نوشتاری ۰.۳ میلی‌متر است و نوک نمدی دارد. بدنه آن از جنس پلاستیک و به شکل مثلثی بوده و دارای روکش بسیار نازک فلزی است. این روان نویس یکی از محبوب‌ترین گزنه‌های موجود در بازار است که احتمال زیاد بارها نام آن را شنیده‌اید.

  1. روان نویس کایزر

روان نویس کایزر یکی از انواع رون نویس‌هایی است که دارای نوک گرد است. این روان نویس چینی، نوک نمدی و بدنه پلاستیکی دارد. ضمنا دارای دو سال گارانتی است و از آن می‌توان برای استفاده‌های روزمره، کارهای طراحی و مهندسی استفاده کرد. ضمنا این روان نویس دارای درپوش گیره‌داری است که آن را برای اتصال به لبه کاغذ و جیب مناسب می‌کند.

  1. روان نویس اسکای گلوری

اگر به دنبال روان نویسی برای طراحی باشید، حتما نام اسکای گلوری را شنیده‌اید. این محصول که برای روزمره و طراحی استفاده می‌شود، ساخت کشور چین است. نوع نوک این محصول نمدی و جنس بدنه آن از پلاستیک است. قطر نوشتاری این روان نویس ۰.۴ میلی‌متر و وزن هر یک از آن ۵ گرم است. در صورتی که به دنبال روان نویسی با کاربرد آسان هستید، این روان نویس با داشتن طراحی ارگونومیک شش ضلعی، گزینه مناسبی برای شما است.

  1. روان نویس زبرا

کمتر کسی است که روان نویس‌های ژاپنی زبرا را نشناسد. این روان نویس‌ها که دارای قطر نوشتاری ۰.۷ هستند، برای کاربرد روزانه و طراحی قابل استفاده هستند. البته این روان نویس‌ها از نوع روان نویس کلیکی هستند و برای استفاده از آن‌ها باید تا دکمه آن‌ها را فشار داد. نوک نوک آن‌ها ساچمه‌ای و بدنه پلاستیکی دارند. جوهر این روان نویس‌ها از نوع ژله‌ای روان است که نوشتن و تولید محتوای متنی با آن‌ها را بسیار راحت‌تر می‌کند. این روان نویس‌ها ضد آب هستند و بدنه شفافی دارند. بدنه‌ای که می‌تواند از میزان جوهر باقی مانده خبر دهد.

  1. روان نویس شیائومی

روان نویس‌های شیائومی، روان نویس‌هایی با نوک استیل و بدنه پلاستیکی هستند. قطر نوشتاری ۰.۵ میلی‌متر و وزن ۸.۵ گرم دارند. این روان نویس‌ها بسیار خوش دست و روان هستند و به همین دلیل بسیار مورد استقبال افراد قرار می‌گیرند.

  1. روان نویس کرند

کرند برند روان نویس ژاپنی دیگری است که با تولید روان نویس‌هایی برای استفاده معمولی و مهندسی شناخته شده است. روان نویس‌های این برند نوک ساچمه‌ای و بدنه پلاستیکی دارند و به صورت کلیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از مزایای بزرگ این روان نویس‌ها، داشتن قابلیت شست‌وشو از روی پارچه است.

  1. روان نویس آرت لاین

از دیگر روان نویس‌ها با نوک نمدی و بدنه پلاستیکی موجود در بازار روان نویس‌های آرت لاین هستند. این روان نویس‌ها که برای طراحی و کاربرد روزمره استفاده می‌شوند، بدنه سه گوشی دارند که استفاده را برای کاربر راحت‌تر می‌کند.

روان نویس آرت لاین

روان نویس آرت لاین یکی از روان نویس‌های باکیفیت و ارزان قیمت

  1. روان نویس یونی

برند ژاپنی دیگری که در زمینه روان نویس ارزان قیمت مشغول به فعالیت است، برند یونی است. این روان نویس‌ها نیز دارای نوک ساچمه‌ای و بدنه پلاستیکی هستند. جوهر رنگ دانه‌ای ضد آب ویژگی دیگر این روان نویس‌ها است که موجب سریع خشک شدن آن بر روی سطوح کاغذی می‌شود.

  1. روان نویس فونیکس

آخرین روان نویسی که در این مجال به آن می‌پردازیم، برند کره‌ای فونیکس است. این روان نیس‌ها نیز برای کاربرد روزمره و عادی استفاده می‌شوند و دارای وزن ۷ گرم هستند. بدنه پلاستیکی و نوک نمدی از دیگر ویژگی‎های این روان نویس است.

خلاصه نکات پایانی

اگر به دنبال خرید روان نویس هستید، پیش از هرچیزی باید نسبت به ویژگی‌های یک روان نویس باکیفیت و مرغوب اطلاعاتی را داشته باشید. اطلاعاتی که سعی کردیم در این مقاله به اختصار ذکر کنیم. پس از اطلاع درباره این ویژگی‌ها، لازم است تا خواسته‌های خود را با روان نویس‌های موجود در بازار تطبیق دهید. در این مقاله ۱۰ روان نویس ارزان قیمت با کیفیت مناسب را برای شما معرفی کردیم و ویژگی‌های هریک را برشمردیم. امید است پس از خواندن این مقاله بتوانید روان نویس مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید.